Nyeste D&H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23

Tråd: Nyeste D&H

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nyeste D&H

Knallbra blad som vanlig, men det beste er følgende:

Reklame for ProjectionDesign.
    "Så du testen på TV2? HØR DEN SELV...!" :lol: :lol:
    Slå opp på side 53.

Hehe, knallbra, de gutta i PR avdelingen vet hva de driver med!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom dette i butikken i dag?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Så dere annonsen for AVforum laaaangt baki bladet da! ?? Får håpe denne gir litt effekt selv om den er langt bak...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt grå og trist kanskje men lett å finne

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren: Hva med å annonsere i andre blader som f. eks. ViMenn for å nå et større publikum?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Lygren: Hva med å annonsere i andre blader som f. eks. ViMenn for å nå et større publikum?
    Penger...

AVforum er en morsom greie, men ingen pengemaskin. Vi skal bli bedre på salg av bannerannonsering fremover, da kan vi ta oss råd til mer markedsføring. Imidlertid er det ikke det "generelle" publikum vi ønsker nå. Vi ønsker samle entusiaster, og da er DVD & HK ypperlig... Treffer kanskje ikke så mange, men de som leser bladet er iallfall mer nærliggende å anta at er entusiaster enn folk som leser Vi Menn.

Uansett, "grå og kjedelig" er jeg kanskje litt enig i... Er ikke så lett å lage slike annonser...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Penger...

AVforum er en morsom greie, men ingen pengemaskin. Vi skal bli bedre på salg av bannerannonsering fremover, da kan vi ta oss råd til mer markedsføring. Imidlertid er det ikke det "generelle" publikum vi ønsker nå. Vi ønsker samle entusiaster, og da er DVD & HK ypperlig... Treffer kanskje ikke så mange, men de som leser bladet er iallfall mer nærliggende å anta at er entusiaster enn folk som leser Vi Menn.

Uansett, "grå og kjedelig" er jeg kanskje litt enig i... Er ikke så lett å lage slike annonser...
    Kunne det vært en ide å laget en annen forside slik at man ikke kommer direkte til forumet!??

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    hehe, blir rene konseptdiskusjonen, det her...

AVforum skal nok fortsette å fokusere på det vi er gode på; forum. :wink: Min mening er at steder som AVSforum.com har tapt seg etter å ha "oppgradert" til "informativ" forside. De fleste skal uansett til forumet. Vi gjør det heller omvendt og legget opp til bokser / bilder til øvrige tjenester med forumet som hovedside... Uansett, takker for innspill!

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Nyeste D&H

Sitat Opprinnelig postet av Evolved

Slå opp på side 53.

hehe, ja, så denne i dag jeg og. Måtte humre litt for meg selv da.

Kjelli

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1

Re: Nyeste D&H

Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved

Slå opp på side 53.

hehe, ja, så denne i dag jeg og. Måtte humre litt for meg selv da.

Kjelli

MEN, jeg synes det er litt rart at de har giddet å henge seg opp i det hos PD. Greit nok projektoren ikke er noen bråkebøtte, men den er da heller ikke musestille som de prøver understreke i annonsen. Greit nok, i en demorom som de vil benytte på Hjemmekino messen vil den sikkert ikke virke spesielt støyende, men sammenlignet med f.eks. InFocus 7205, som er oppgitt til 32 db, er på ingen måte Action! mer stillegående. De er best eller iallfall meget gode på bildekvalitet i sin prisklasse, og det er det de bør bruke tid på å formidle, mens de bør sette igang ingeniøravdelingen på å gjøre projektoren mer stillegående, for det er faktisk berettiget kritikk etter min mening, selv om de ikke fortjente bli karakterisert som kun en "bråkebøtte" på TV2.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min tanke var ikke å annonsere "både og", men "enten eller" i ulike tidsskrift.

Er det ikke slik at annonsører betaler "pr. antall klikk"? Å annonsere i f. eks. ViMenn vil jo isåfall medføre at det blir litt mer penger.

Effektiv markedsføring = å dyrke tradisjonelle kjønnsroller.

Lesere av D&H må antas å være entusiaster allerede, og da har nok 95% av dem funnet www.avforum.no :wink:

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noen ide om hvor mye en annonse i Vi Menn koster, da holder det ikke med kronerulling her på forumet gitt. Da må vi nok postlegge hundrelapper til forumsjefen. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Tror vi klarer oss bra med DVD & HK, og AVforum er for øvrig svært fornøyd med helsiden selv om den kom lovlig langt bak i bladet. De fleste "ekte" entusiaster leser jo uansett gjennom, og da får de med seg annonsen uansett skulle en anta, spesielt siden den er på en helside.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener jeg leste at det var ca 60 000 kr for en helside i VG en dag :shock:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Uten avtale stemmer det... MEN, denne tråden var jo egentlig om nyeste DVD & HK, er vel egentlig jeg som er skyld i at den sporet litt av. Uansett, vi er jo i generell chitchat nå, så...

Mye gode artikler skrevet av moderatorene her var det nå også! Både Gorm (Hi-Fil), Jørn (Jfinneru - gratulerer med første artikkel Jørn) og Rune Offerdal (Roffe) er med! Synes etterhvert DVD & HK kommer med stadig bedre stoff!

Ser også at Jan har fått vist frem stoltheten sin! Han er også et trofast medlem her på forumet. FLOTT HK JAN! (virker som du virkelig fikk imponert Eric!... )

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helside meg her og helside meg der. :lol:

Hvorfor må man på død og liv ha en helside. Annonser i mindre format med luft rundt er også virkningsfulle.

De fleste "ekte" entusiaster leser jo uansett gjennom, og da får de med seg annonsen uansett skulle en anta, spesielt siden den er på en helside
    Dersom tanken er å kun bekrefte forumets eksistens overfor de som allerede kjenner til forumet, er jeg selvsagt enig. Trodde forumet hadde større planer. Implisitt: www.avshop.no får mer reklame og ditto mer besøkende og potensielle inntekter. Men entusiater tenker vel ikke på å tjene penger. :wink:

Enten er man "entusiast", eller så er man "kremmer". 8) I det lange løp taper "entusiastene".

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg vært bruker av dette forumet lenge, men det er utrolig imponerende og motiverende at det er folk med såpass peiling som vi nybegynnere kan benytte oss av i dette forumet! Kjempebra artikler!

På to måneder har jeg vel lært mere enn jeg har kunnet de første 33 årene av mitt liv...

Gode Hi-Fi år i vente med andre ord.......

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    hehe, tror nok jeg er et levende bevis mot din påstand om at entusiast og kremmer ikke lar seg kombinere, Tiger... :wink:

Uansett, synes ikke vi trenger da den jantediskusjonen her, AVforum ble startet som, og er fortsatt, et forum for og av entusiaster, jeg henger ikke her for pengenes skyld, og blir faktisk litt provosert av slike utsagn, som jo er urtypisk norsk. Ingen kritikk til deg Tiger, men det må også være lov å tjene seg en slant her i landet uten å bli uglesett, hvis ikke blir vi et u-land etter oljen tar slutt. Staten burde bruke litt av oljeformuen på å sende hele gjengen på to opplæringsturer i den store verden; en tur til Kina og en til USA.

Nok politikk, DVD & HK var som sagt bra denne gangen! 8)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gir meg lygren, men etter dette siste innlegget:

"Jantediskusjonen" :shock: .Du misforstår muligens hva jeg vil frem til. Synes du har etablert et særdeles godt forum. Nå må vi ikke glemme mitt utgangspunkt, som var annonsering. Jeg tror at grunnen til at man velger å annonsere ikke bare er hjemlet i å skape en diskusjonsplattform for entusiaster, men også for å skape et inntektsgrunnlag.

Det er jo ingenting i veien med det. De 2 alternativene er ikke gjensidig utelukkende. Snarere tvert i mot. Om man ønsker å skille "businness" fra "pleasure" så kan det forsåvidt være ekte nok.

Min påstand, og let nå for Guds skyld ikke etter "jantelov" o.l., men forstå det direkte: Hi-fil's artikler i D&H er noen av de absolutt beste jeg har lest i det bladet da de er nyanserte. Jørn og Roffe's innlegg har jeg til gode å lese, men de er sikkert upåklagelige.

Min dristige påstand er at noen av artikkelforfatterne ikke hadde fått muligheten til å forfatte innlegg i D&H uten www.avforum.no sin eksistens. Dette bør også www.avforum.no og www.avshop.no nyte godt av.

Hvem ønsker ikke at www.avshop.no kan bli like kjent som f. eks. www.komplett.no ? Sistnevnte har, som jeg sa innledningsvis, trykkt annonser i flere tidsskrifter og aviser. Selv om de har holdt på mange år, så var de på startlinjen de også en gang.

Dersom noen skulle være i tvil: Jeg setter www.avforum.no og de 3 artikkelforfatterne særdeles høyt i kurs. Ønsker bare å gi mine synspunkter på hvordan forumet og AVshop kan bli større, fordi ønsket om å vokse er ikke et sykdomstegn, men et rent sunnhetstegn.

Håper dere ikke bevist misforstår mitt innlegg: Men for å bli stor må man tenke stort. Det er essensen i mitt innlegg.

Er andre enige, eller uenige i essensen i hva jeg har prøvd å formidle så er de herved utfordret.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enten er man "entusiast", eller så er man "kremmer". 8) I det lange løp taper "entusiastene".
    Svært mange er nok slik desverre og lar økomi komme foran entusiasmen. Men uten denne kremmerånden så ville vi nok heller ikke hatt avforum, og tross alt så er jo flestparten av brukeren på avforum drevet av ren entusiasme. Jeg tror nok antallet entusiaster gjør at pengemakten aldri vil få 100% kontroll og brukerne vil derfor alltid ha mest kontroll så jeg tror ikke du trenger å frykte det Tiger.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •