Nyeste D&H - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Nyeste D&H

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det var bare den kremmer vs. entusiast saken jeg reagerte litt på, men uansett er det selvsagt okey at du har dine meninger, og jeg vil garantere deg at økonomien aldri vil ødelegge for entusiasmen rundt AV for mitt vedkommende, da det er liksom ikke noe morsomt lenger.

MEN, bør vi ikke la diskusjonen fortsette rundt DVD & HK nå da?? 8) Må jo snart endre navn på hele tråden her!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Nå har ikke jeg vært bruker av dette forumet lenge, men det er utrolig imponerende og motiverende at det er folk med såpass peiling som vi nybegynnere kan benytte oss av i dette forumet! Kjempebra artikler!

På to måneder har jeg vel lært mere enn jeg har kunnet de første 33 årene av mitt liv...

Gode Hi-Fi år i vente med andre ord.......
    Velger å si dette en gang til, jeg. Spes takk til Hi-Fil, Roffe, Jfinneru og alle dere andre fordi dere deler så mye med oss andre...

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det gjelder D & H så er det en del interessante tester, men som jeg tidligere har nevnt så har jeg litt problemer med å se den store nytten av enkelttester.

Ta f.eks testen av Yamaha sin DVD spiller som fikk score 91. Et tidligere nr så ble DV 575 testet og fikk score 96. På Yamahan så var det ingenting å klage på mens på Pioneeren så fant testeren noe å klage på. Disse testene var foretatt av to forskjellige personer. Utifra dette kan ikke jeg (eller andre lesere) si hvilken av disse som er best. Tallene sier at Pioneer er det, men siden de er testet av forskjellige så er den konkluksjonen farlig.

Mitt forslag er at når slike enkelttester blir gjort er at de blir i et eget avsnitt matchet opp mot andre produkter som er testet tidligere eller at alle testene er sammenligningstester med en vinner og "taper"

Svært mange personer i dette landet bor plasser hvor de selv ikke har mulighet til å sammenligne/teste selv og der må vi støtte oss til bladene. Har selv kjøpt utstyr tidligere kun fra bladtester.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •