avforum app

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: avforum app

Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

avforum app

Har kikket litt rundt, men finner ingen app (android/ios) som kan brukes til å lese forumet på mobilen. Vet det finnes til avforums.com, og diverse forum apps som kan brukes på mange titals tusen forum, men ikke til avforum.no. Er det noen som vet om noe slikt, eller som har programmerings evner til å lage slikt?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok ikke noe av med det første http://avforum.no/forum/feilmeldinge...-tapatalk.html

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brille83
    Har kikket litt rundt, men finner ingen app (android/ios) som kan brukes til å lese forumet på mobilen. Vet det finnes til avforums.com, og diverse forum apps som kan brukes på mange titals tusen forum, men ikke til avforum.no. Er det noen som vet om noe slikt, eller som har programmerings evner til å lage slikt?
    Jeg har aldri forstått hva folk skal med en egen 'æpp' til hver eneste side ?? man har da vanlig web-browser på mobilen.

Det er bare å lage bookmarks og så,om nødvendig, legge dem på en egen screen. Finnes og widgets hvor man kan bla i bookmarks å åpne sider direkte. Er da mye enklere.
    Og det er vel ingen som bruker mobile-sites til smartphones vel ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg har aldri forstått hva folk skal med en egen 'æpp' til hver eneste side ?? man har da vanlig web-browser på mobilen.

Det er bare å lage bookmarks og så,om nødvendig, legge dem på en egen screen. Finnes og widgets hvor man kan bla i bookmarks å åpne sider direkte. Er da mye enklere.
    Og det er vel ingen som bruker mobile-sites til smartphones vel ?
    Noen websider er flash-basert og derfor kan en app være løsningen for de av oss med iPhone.
    Skyfire browser er selvfølgelig en løsning, men også her er det nå med OS5 problemer i forhold til flash.

Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hender at mobilen ikke alltid vil/klarer å åpne forumstrådene som jeg følger. Tapatalk hadde vore kjekt ja. Lastet det ned i håp om at avforum var registrert der, men det var det ikke, så da spør jeg her.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En app hadde vært flott. Ja, vi har riktignok browser på mobilen, men jeg syns at apps er mer behagelig når det kommer til mobilen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •