Skibsplast, noen med slik båt? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    756
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei Bidda
    Ser meget bra ut det der.
    Tør jeg spørre hva du måtte gi for den?
    Har faktisk laget et støydeksel over motor til min rana,dette var hentet fra en skipsplast. Måtte kappe vekk neddelen,kappe rett over på langs og skjøte ca 5-6 cm i bredden. Hjelper utrolig mot motorstøyen.
    Mvh Jan I

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det gikk hardt utover "kjekt å ha" -kontoen 55 store :wink: Har sett på 4 båter før denne og ble skuffet hver gang. Eieren her hadde tatt vare på båten slik at det er minimalt med arbeid for å få den slik jeg må ha den (les: pirkete). Flere av de andre var nede på 40 tallet i pris, men hva gjør vel det når både kalesje, trekk, henger og motor må påkostes 10 tusner + arbeid. Var villig til å gi opptil 70 for et strøkent eksemplar, så da har jeg litt å gå på. Hengeren er heldigvis uten brems :!: (vil ikke ha vedlikeholdet) så da kjøper jeg en aksling till for å sette på slik at det blir boggi (stødigere å kjøre). Har gjordt det på varehengeren vår og det var vellykket :wink: Blir fint å ha den i den varme garasjen i vinter, for "kosepussing" imellom filmene 8). Til orientering så har vi hatt en bår før: Sandvik 25AC (snekke).

PS måkeskitt er ikke noe problem på tyrifjorden :lol:

Newcomer ZoraX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Me hadde ein Yamarin 490 med 75 hk suzuki som gjekk i 42 knop. Han som hadde den før hadde 120 hk på den :twisted:
    Den solgte me til syskjenbarnet mitt, som igjen har solgt den vidare.

No har eg ein Askeladden 430 skjergårdsjeep med 18 hk tohatsu, og pappa har ein gavlabåt (snekke) med 5 hk FM ;-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •