Grunnlovens § 100, Filmsensur, endret.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grunnlovens § 100, Filmsensur, endret.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248286

- Dette betyr mer frihet for kinoelskere, mindre ansvar for Statens Filmtilsyn og mer juridisk og redaksjonelt ansvar på distribusjonsselskapene og kinodirektørene, oppsummerer Oslos kinosjef Ingeborg Moræus Hanssen.
    DrE

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For filmer beregnet på barn under 18 år, gjelder fremdeles den gamle sensurordningen, der filmene sendes inn for forhåndskontroll og aldersgrense. Den nye ordningen gjelder kun for kinofilmer, ikke for salg og utleie av DVD og VHS.
    Hmm... slutt på en instans og mer jobb på den neste? :? Eller kanskje det fører til at alle filmer får 18 års grense?

Jeg er ateist som få, men...
    Gud se til å gi meg en.... BenQ 8700 da, siden du er så vanskelig med pd zero5
    hvis det ikke er stress, sleng med en 1068 fra rotel med det samme
    Byttet signatur? :wink:

Hvis han er i det gavemilde hjørnet i dag, så har jeg en lang ønskeliste også... Egentlig så kan jeg klare meg med ett ønske, så faller resten på plass av seg selv.

Mvh

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Hvis han er i det gavemilde hjørnet i dag, så har jeg en lang ønskeliste også... Egentlig så kan jeg klare meg med ett ønske, så faller resten på plass av seg selv.
    Ja, jeg håpte det skulle hjelpe. Han drøyde i det lengste med zero-five`n, så jeg gikk for et billigere alternativ med rotel 1068 på "kjøpet". Men, han er jo så treg som man kan forvente fra den kanten, så det ser mørkt ut.

Apropos mørkt, kanskje jeg skal sende beskjeden nedover? 1068 er jo en jævel, og det samme er BenQ 8700! Jau, det var en god idè!

DrE

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder det materielle ting, er det vel fortrinnsvis nedover man må henvende seg, ja. Herren satte jo Lucifer, sin yndlingsengel på den tiden, til å herske i hans sted på jorden, hvis jeg ikke husker feil. Det ble kanskje første gang, men ikke sistge gang, at en mellomleder har siklet etter direktørjobben! :twisted:

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Straffet for å prøve å klatre opp karierestigen. Så utrolig urettferdig, og desverre typisk.

Vel, inntil videre får jeg stole på høyere (lavere?) makter mht både 8700 og 1068.

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •