til alle sammen, les dette

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

til alle sammen, les dette

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du ikke kontakt med han eller hva?

Hvis du søker på mobilnummeret hans på google får du opp litt info.
    Med den infoen finner du navn og adresse på gulesider og skattelistene

Han har jo også en egen tråd her på forumet, så produktene eksisterer i hvertfall.

Det virker jo litt dumt å scamme folk når han signerer flere av postene sine med Fredrik. Med mindre han planlegger å scamme folk for så å legge ut fake navn i flere poster på forhånd =)

edit: fjernet personlig info om mr. REED272 =)

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det lenge siden du betalte inn pengene?
    Det er alltid noe dritt når ma nikke få rkontak tmed folk man har handlet noe av, men det kan jo godt være han har en god unskyldning for ikke å svare deg eller hva det er han ikke gjør. I de aller fleste tilfeller så er det som regel en god grunn til at folk er trege med responsen.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har heldigvis vært heldig med alle kjøp utenom ett.
    Nemlig brukeren Kekka. Han har vært utestengt i lengre tid pga dette. Hvis han dukker opp med ny profil, og dere på en måte kjenner igjen at det er han må dere styre unna.

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saklig å starte en tråd uten mer info ,annet en "styr unna denne karen" ?
    Og , vær forsiktig med å beskylde uten grunn... i de fleste tilfeller har man en god grunn til ikke å svare. Dessuten forskuddsbetaler man ikke hele beløpet /ingen ting til folk man ikke kjenner.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Saklig å starte en tråd uten mer info ,annet en "styr unna denne karen" ?
    Og , vær forsiktig med å beskylde uten grunn... i de fleste tilfeller har man en god grunn til ikke å svare. Dessuten forskuddsbetaler man ikke hele beløpet /ingen ting til folk man ikke kjenner.

Mannen sendte en melding til meg og påsto han var broren og at han som solgte forsterkerene var død. Dette stemmer jo ikke, saken er anmeldt. Å utgi seg for å være en annen person er litt mer alvorlig.

Hvis ikke det ordner seg da så tenker jeg at jeg drar til Bergen og tar en titt.

Nå er det ikke snakk om så veldig mye penger, skulle bare ha en av forsterkerene, derfor valgte jeg og overføre pengene, i og med at han hadde dårlige erfaringer med å sende post pr. oppkrav.

Denne karen er bare en luring, så jeg bare advarer andre om det. Ser jo også at han har vært i trøbbel tidligere i andre forum men har "ordnet opp".

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keg
    Mannen sendte en melding til meg og påsto han var broren og at han som solgte forsterkerene var død. Dette stemmer jo ikke, saken er anmeldt. Å utgi seg for å være en annen person er litt mer alvorlig.

Hvis ikke det ordner seg da så tenker jeg at jeg drar til Bergen og tar en titt.

Nå er det ikke snakk om så veldig mye penger, skulle bare ha en av forsterkerene, derfor valgte jeg og overføre pengene, i og med at han hadde dårlige erfaringer med å sende post pr. oppkrav.

Denne karen er bare en luring, så jeg bare advarer andre om det. Ser jo også at han har vært i trøbbel tidligere i andre forum men har "ordnet opp".

Hehe, det er jo en god ide å begrunne hvorfor tråden startes mente' jeg. Men det var jo en forklaring hinnsides' all fornuft, så ja jeg forstår at du blir forbanne* Håper det ordner seg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Hvordan går det?

Vi vet jo hvor han bor nå så det er jo gledelig for han hvis han ønsker å gi tilbake pengene. Men det blir jo ikke like gøy. Jeg er jo ikke helt normal jeg heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •