Topp plassering...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Topp plassering...

Burde ikke kinoer uten bilde frafalle fra topplisten da de har ligget dagevis uten noe som helst innehold? Kan ikke se at en kino uten noe er bedre en en som inneholder masse bra utstyr og gode løsninger...

Det burde være avforum sin jobb og fjerne slikt... :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se noen kinoer uten bilde der men. Om du er missfornøyd er det bare å sette en lavere karakter.

Kan ærlig talt ikke se hvorfor dette skulle måtte behøve å være en prioritert oppgave hos moderatorene. Jeg er sikker på at de har noe mer fornuftig og drive tiden sin på. Tror kanskje du overdriver betydningen av minHjemmekino, det er tross alt ikke noen konkurranse.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som heller burde blitt tatt opp er at det er få som bruker stemmeretten sin.
    Burde tatt seg tid til å følge med litt på nye innlegg og oppgraderinger. Fulgt opp litt.
    Ser det er mange kinoer som fortsatt venter på å få 5 stemmer.
    Mens de i toppene har 100+ stemmer har andre litt lengre ned på listen 10+ stemmer.
    Selv bruker jeg tjenesten aktivt og mener å ha fått plassert karakter på alle nå. Samt at jeg følger opp oppgraderinger og skifter karakter om jeg synes det er gjort gode forbedringer.
    Kan dog ta meg selv i at jeg ikke er så flink til å legge inn komentarer på de representerte kinoene. Men karakterene har de iallefall fått fra meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brannslange"Kan ikke se noen kinoer uten bilde der men.
    Neivel :lol:

Mener heller ikke at det er en konkuranse, men når det har vært rødt kryss på brukeren over en lengre tid, så er det kansje på tide og fjerne den?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lagde du en post på forumet her kun for å forsøke å fjerne brukeren Atano fra minHjemmekino? :shock:

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei folkens

Har sett at Atano har fjernet sine bilder... Litt uheldig at han var såpass høyt oppe på listene, men vi kan liksom ikke slette presentasjonen hans allikevel. MEN, her kan brukerne editere sin stemme, slik at Atano havner litt lenger ned på listene frem til ev. nye bilder kommer!

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8)

Får håpe folk endrer stemmene sine til 5 igjen når ny-anlegget dukker opp igjen om en stund. Ellers så kan jeg fortelle at hele anlegget bortsett fra Rotel pre- og poweramp er solgt, så det er derfor bildene er fjernet. Litt dumt å ha det liggende ute når det er andre (faktisk andre vi kjenner på forumet) som har kjøpt komponentene.

Anders

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Atano
    8)

Får håpe folk endrer stemmene sine til 5 igjen når ny-anlegget dukker opp igjen om en stund. Ellers så kan jeg fortelle at hele anlegget bortsett fra Rotel pre- og poweramp er solgt, så det er derfor bildene er fjernet. Litt dumt å ha det liggende ute når det er andre (faktisk andre vi kjenner på forumet) som har kjøpt komponentene.

Anders
    Bra du ikke skal gi deg med HK.. Hva har du i planene?

Ps... kanskje tråden burde vært flyttet til generell chitshat? Det er jo egentlig ikke noen presentasjon av noens hk..

Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Ps... kanskje tråden burde vært flyttet til generell chitshat? Det er jo egentlig ikke noen presentasjon av noens hk..
    Enig..

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    Det som heller burde blitt tatt opp er at det er få som bruker stemmeretten sin.
    Burde tatt seg tid til å følge med litt på nye innlegg og oppgraderinger. Fulgt opp litt.
    Ser det er mange kinoer som fortsatt venter på å få 5 stemmer.
    Mens de i toppene har 100+ stemmer har andre litt lengre ned på listen 10+ stemmer.
    Selv bruker jeg tjenesten aktivt og mener å ha fått plassert karakter på alle nå. Samt at jeg følger opp oppgraderinger og skifter karakter om jeg synes det er gjort gode forbedringer.
    Kan dog ta meg selv i at jeg ikke er så flink til å legge inn komentarer på de representerte kinoene. Men karakterene har de iallefall fått fra meg.
    I mangel av ting å gjere på overtid :roll: har eg gjort som geiri og lagt ut stemmer på alle som har bilder (da det visuelle inntrykket teller ein del og).

Å bruke stemmeretten sin er noko alle bør ta seg tid til, kommer også til å følge på oppgraderinger/degraderinger og forandre stemmen min viss det er behov for det...........BRUK STEMMERETTEN DIN :evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •