yes, dette har fint lite med AV relaterte ting å gjøre, bortsett fra når man skal hente/bringe utstyr da
Men vi er en gruppe på facebook som har sett oss mektig lei de bilrelaterte avgiftene i norge, og holder på å aksjonere mot staten, for å redusere de.
Vi holder pr dags dato å "plage" finansminnisteren på facebook, men startet om 3 dager en mail aksjon mot Kleppa og finnansministeren.
vi ( mest meg kanskje :P ) driver å prøver å få til en stor blokade i de store byene, der trailere sperrer alle de store inn/utfarts årene, slik at de blir totalt kaos, og vi tvinger ned prisene, slik som på 90 tallet.
Så, derfor trenger vi dyktige folk, med litt baller, så derfor tenkte eg at dette her var plassen, for er det hvertfall MANGEN dyktige folk som har hode med seg, og kan snakke for seg, og det trenger vi i kampen mot politikerene.

Og eg må bare få pressisere at det faktisk skjer noe i denne gruppen, her er det handling, ikkje slik som i de andre facebook gruppene!!

Link til gruppen: Log In | Facebook

så eg håper hvertfall at dette får ligge en stund og at noen er intr i å få ned preisene på normalt europisk nivå, og vei standaren opp, men da må det handles!! det nytter ikkje å bare sitte hos naboen å klage, det må handles!