Hei

Venter på en ny Panasonic TX-P55VT30 fra Elektronisk Service som er Panasonics verksted i Norge. Denne skal erstatte en jeg har som er etter min mening defekt. Står i restordre i Tyskland visstnok, men den skal komme og forhåpentligvis innen et par uker.

Har snakket med Soundgarden og han har tilbudt meg å ta inn den nye jeg skal få og gi meg tilgodelapp på det den kostet. Altså ca. 20000 kr.

Det jeg da lurer på er om det er noen i området som ønsker seg noe hos Soundgarden til opp i mot 20k. Det jeg da tenkte var at om du ville ha noe til 20000 kunne du gi meg f.eks 18000 også går vi sammen til Soundgarden og kjøper det du vil ha. Dette vil bety en kjapp rabatt på 10% ved kjøp av noe til 20000. Du får et helt nytt produkt rett fra butikken og jeg får pengene jeg trenger.

Grunnen til at jeg ikke ønsker 55" er at komplett.no solgte 65" utgaven for 24000 i en time i går og jeg kjøpte den i stedet.

Ønsker noen å kjøpe en helt ny uåpnet TX-P55VT30 av meg istedet kan du få denne for 17000 så fort jeg får den levert fra verkstedet. Billigste pris for denne i ny tilstand akkurat nå er rett under 20000 ifølge prisjakt.no