Ikke se slutten på The Others når du jobber som nattevakt...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke se slutten på The Others når du jobber som nattevakt...

Jeg jobber som nattevakt på et hotell, og hadde en natt her forleden lite å gjøre. Var bare et par saler som skulle settes opp til nye kurs. (Gjør dette på natten...Stort sett er det MANGE saler å sette opp..) The Others gikk på TV2 tror jeg det var, og da jeg kom hadde alle de andre ansatte gått. Dette fordi det kun var 2 gjester på hele hotellet! Hotellet ligger ikke i noen by, men "på landet" (vil ikke nevne hvor jeg jobber i frykt for at noen av dere gjør sprell med meg hvis dere er der på kurs...hehe). Som sagt, baren var stengt pga lite folk, og jeg måtte jo selvfølgelig se slutten på The Others. Jeg har sett den før, og da jeg kom kl 23:00 var det vel en 15 minutter igjen. Det skulle jeg IKKE gjort...fy f***. Har aldri vært så nervøs før. Mulig jeg er småskvetten av meg, men anbefaler ikke folk som jobber som nattevakt til å se grøssere. Tenkte jeg skulle se ondskapens hotell en gang, men jeg tør rett og slett ikke. Hadde vært morro da..tatt en filmkveld med Excorsisten og ondskapens hotell før jobb hadde tatt livet av meg tror jeg!

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, siden du bor i Krokstadelva så tror jeg at jeg har en anelse om hvor du jobber :twisted:
    Ikke føl deg trygg :wink:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe....

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0