Ikke se slutten på The Others når du jobber som nattevakt...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke se slutten på The Others når du jobber som nattevakt...

Jeg jobber som nattevakt på et hotell, og hadde en natt her forleden lite å gjøre. Var bare et par saler som skulle settes opp til nye kurs. (Gjør dette på natten...Stort sett er det MANGE saler å sette opp..) The Others gikk på TV2 tror jeg det var, og da jeg kom hadde alle de andre ansatte gått. Dette fordi det kun var 2 gjester på hele hotellet! Hotellet ligger ikke i noen by, men "på landet" (vil ikke nevne hvor jeg jobber i frykt for at noen av dere gjør sprell med meg hvis dere er der på kurs...hehe). Som sagt, baren var stengt pga lite folk, og jeg måtte jo selvfølgelig se slutten på The Others. Jeg har sett den før, og da jeg kom kl 23:00 var det vel en 15 minutter igjen. Det skulle jeg IKKE gjort...fy f***. Har aldri vært så nervøs før. Mulig jeg er småskvetten av meg, men anbefaler ikke folk som jobber som nattevakt til å se grøssere. Tenkte jeg skulle se ondskapens hotell en gang, men jeg tør rett og slett ikke. Hadde vært morro da..tatt en filmkveld med Excorsisten og ondskapens hotell før jobb hadde tatt livet av meg tror jeg!

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, siden du bor i Krokstadelva så tror jeg at jeg har en anelse om hvor du jobber :twisted:
    Ikke føl deg trygg :wink:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe....

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en "artig" forretningsidé jeg kanskje (sannsynligvis ikke) kommer til å realisere når livet blir litt roligere. Fikk ideen en gang jeg var på tur til en turisthytte i Nordmarka sent en kveld. Noen uker i forveien hadde jeg sett Blair Witch Project...

Altså: Kjøp/overta driften på en betjent turisthytte ute skogen. Bygg om ett av oppholdsrommene til en kino (kan gjerne henge noen hoder av hjort og elg på veggene). Så markedsfører man grøsserkvelder i helgene, timet slik at folk får tid til å gå tilbake til bilen sin gjennom skogen i skumringen. Overnatting mot betaling vil selvfølgelig være en opsjon...
    Vis Blair Witch Project i en slik setting, og jeg tror MANGE vil ha problemer med å bestemme seg: Skal jeg gå gjennom SKOGEN eller skal jeg overnatte her på hytta... :twisted: :twisted: :twisted:

Newcomer Snowman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vet hvor du jobber :twisted:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snowman: Vet det! hehe...Selv han som jobber når jeg har friuke er skvetten selv...vi har et loft der vi har en del bord/stoler vi bruker til en konferansesal...der er det rimelig mørkt. Glemmer selvssagt å skru på lyset i andre enden. Jeg får alltid assiasjoner til Hellraiser når jeg går der oppe! Snart havner vi vel på Lier til slutt!

Er det ikke en dansk film som heter "Nattevakten" mon tro? Jeg har foresten fri Halloween!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har full sympati Prototype. Jeg avtjente førstegangstjenesten på Fredriksten festning i Halden. Det er ikke få haldensere som mener å ha sett hvite damer og annet skrømt der oppe. Første gangen jeg hadde vakttjeneste ble jeg sittende og se filmene som lå i vaktlokalet. Evil Dead og Nightmare on Elm Street....

Når siste filmen var ferdig og klokka hadde blitt 2 på natta, var det på tide å gå vaktrunde. Da var det en kar som ikke var særlig høy i hatten som luska rundt på Fredriksten.

oarsman

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ProtoType
    Er det ikke en dansk film som heter "Nattevakten" mon tro? Jeg har foresten fri Halloween!
    Jo (dansk tittel: "Nattevagten"), og den filmen er nifs. Det er en skikkelig grøsser, der man forventer fæle ting rundt hvert eneste hjørne...
    IMDB-link: http://www.imdb.com/title/tt0110631/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •