Forum avhengighet=D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,293
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forum avhengighet=D

I mangel av noe bedre og gjøre, så lurer jeg på om det er flere enn meg som har blitt noe "avhengig" av forumet?? Kan sitte å lese opp og ned i timesvis om alt fra de morsomme kabeldebattene til folks hjemmekinoer

Hvor mange timer sitter dere på forumet iløpet av døgnet?? Dette blir vel ikke en av de mest informative trådene,men;P Hehe, jeg er vel kanskje noe ivrig siden jeg akkurat har meldt meg inn8-)

Kim
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk ut hardt for noen år siden. Leste meg hardt opp på tråder og sugde til meg informasjon, samt stilte endel spørsmål når jeg ikke klarte å finne ut av (dårlige google egenskaper?). Interessen tar seg opp for hver gang jeg skal kjøpe noe nytt, men er innom hver dag. Er manien der fortsatt?

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,293
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har avtatt noe, da det har blitt pengestopp til hjemmekino, grunnet oppussing=) ( og mye filmtitting )

MEN, når skattepenger/feriepenger ruller inn på konto, så blir det noe annet

Kim
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det her er virkelig stedet der du blir tatt om du uttaler deg om ting du ikke kan. Perfekt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •