Elkjøps prisgaranti - lever i beste velgående!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elkjøps prisgaranti - lever i beste velgående!

Har nylig kjøpt en Yamaha RX-V3067 fra Elkjøp. De hadde den ikke i butikken, så jeg bestilte opp en til kr 13 990,-. Innen de fikk den inn på lager, hadde prisen sunket til 12 990,-. Var ikke noe problem for de på bilde og lyd avdelingen på Elkjøp Megastore på Lørenskog - penger tilbake. På lappen jeg fikk tilbake av kassadama, så står det "prisgaranti mot oss selv".

I går gikk denne reciveren på søndagstilbud på Elkjøp.no. Tenkte lenge på hvordan jeg skulle få "justert" prisen på den reciveren jeg har stående. La inn en ordre m/faktura (fraktfri ordre også) og skrev ut ordrebekreftelsen. Gikk så på Elkjøp 10.05 i dag og de tok også denne på prisgarantien. Så da ender jeg opp med å betale 9 999,- for en Yamaha RX-V3067 - noe jeg er meget fornøyd med. Hadde jeg kommet med bare en Print-screen fra gårdagens pris, hadde det ikke gått - da den var tilbake på 12 990,- i dag tidlig. Mot ordren gikk det ok.

Dessverre rakk jeg ikke å avbestille den nettordren jeg la inn tidsnok, men den kunne jeg bare returnere hos Elkjøp på Lørenskog når den kom i posten. En kjøre tur på 1,5 til 2 mil ekstra tar jeg gledelig for kr 3 000,- i retur.

Elkjøps prisgaranti er fortsatt i live og fungerer fortsatt meget bra - til informasjon!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Har nylig kjøpt en Yamaha RX-V3067 fra Elkjøp. De hadde den ikke i butikken, så jeg bestilte opp en til kr 13 990,-. Innen de fikk den inn på lager, hadde prisen sunket til 12 990,-. Var ikke noe problem for de på bilde og lyd avdelingen på Elkjøp Megastore på Lørenskog - penger tilbake. På lappen jeg fikk tilbake av kassadama, så står det "prisgaranti mot oss selv".

I går gikk denne reciveren på søndagstilbud på Elkjøp.no. Tenkte lenge på hvordan jeg skulle få "justert" prisen på den reciveren jeg har stående. La inn en ordre m/faktura (fraktfri ordre også) og skrev ut ordrebekreftelsen. Gikk så på Elkjøp 10.05 i dag og de tok også denne på prisgarantien. Så da ender jeg opp med å betale 9 999,- for en Yamaha RX-V3067 - noe jeg er meget fornøyd med. Hadde jeg kommet med bare en Print-screen fra gårdagens pris, hadde det ikke gått - da den var tilbake på 12 990,- i dag tidlig. Mot ordren gikk det ok.

Dessverre rakk jeg ikke å avbestille den nettordren jeg la inn tidsnok, men den kunne jeg bare returnere hos Elkjøp på Lørenskog når den kom i posten. En kjøre tur på 1,5 til 2 mil ekstra tar jeg gledelig for kr 3 000,- i retur.

Elkjøps prisgaranti er fortsatt i live og fungerer fortsatt meget bra - til informasjon!
    +1 :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •