Leverte en samsung skjerm inn til reperasjon tidelig i mai, og etter en stund fikk jeg beskjed om at den ikke lot seg reparere, og at Komplett skulle ordne ny TV til meg. Hørte ikke noe på en stund, så ringte dem og hørte hvordan ting lå ann. Fikk da beskjed om at jobbet med saken, og kom tilbake snarlig. Dagen derpå ringte jeg igjen, og fikk samme beskjed. Sånn gikk det nesten en uke, før jeg ringte igjen i går. Da var TV'en altså på vei til servicesenter på reperasjon. Sa at den kom jo derfra, og da ble det stille i telefonen... De måtte sjekke, og etter litt fikk jeg beskjed om at de skulle få hevet kjøpet og penger satt inn på konto igjen. Ringte igjen i dag, og da er det ingen lengre som vet noe annet en at TV'en er motatt, og status derfra er i beste fall ukjent for alle innvolverte parter... Har sikkert ringt dem 10 ganger nå, hver gang skal de sjekke saken og komme tilbake til meg. Der stopper saken, og vi sitter og kosser oss med en 26" i stua på fjerde uka. Er dette normalt fra den kanten? Jeg har nok handla mitt siste produkt derfra i den kategorien, herfra blir det vifte og småtjafs, så får mer seriøse forhandlere ta seg av de større tinga.