Klarer ikke å bestemme meg, trenger noen smarte innspill.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klarer ikke å bestemme meg, trenger noen smarte innspill.

Jeg har voldsomt vanskelig for å bestemme for for om jeg skal kjøpe meg et nytt tv som forøvrig er ganske så dyr, nemlig Samsung UE55D8005.
    Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D8005

Men det er rundt 25 tusen noe som er veldig mye penger for meg, har derfor vurdert å heller kjøpe en "ok" projektor og en ny hjemmekino reciver samt nye høytalere etterhvert.

Projektoren jeg tenkte på da var Epson TW3600 som har fikk bra omtale i Lyd & Bilde.
    Komplett.no - Epson Projektor EH-TW3600
    Epson EH-TW3600 | Lyd & Bilde

Det er jo 2 ting jeg ikke vil få med den projektoren og det er et så detaljert bilde og 3D. Jeg er veldig glad i sylskarpe bilder og har veldig lyst på det...og 3D er jo spennende selv om jeg ikke er helt overbevist der enda.

Men med projektoren så vil jeg jo få et okay bilde og et veldig stort bilde...og helt klart en større innlevelse i filmen jeg ser på..for å ikke snakke om spill.

Og jeg vil ha igjen litt penger til å kunne skifte ut min gamle Marantz receiver som nærmer seg 9år nå tror jeg...

Synes det her er veldig vanskelig og det hjelper jo heller ikke når en lider av en eller rar ting som jeg ikke husker navnet på som gjør at du ombestemmer deg hvert 10min....hehe..ja kan le litt av det nå.

Men hva tenker så god folket?

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tv kan ikke erstatte en prosjektør, og omvendt.
    Kjøp begge deler, hvis du ikke har en kurant tv fra før,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •