hvem firmaer har tråder som fungerer som salgstråder, og er det lov ? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 52 av 52
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Poenget mitt et snarere at det ikke er funnet noen. Og akkurat det bør nevnes i full offentlighet.

Syntes det er utrolig om denne tråden får leve videre med slike påstander.

Geir Arne
    hvis det viser seg at den tråden ikke er moderert pga upassende innlegg så må jeg si at jeg forunderer meg mottok en pm med link til en side hvor folk var opprørt over nettopp modereringen av tråden

dette var vel tråden jeg refererte til (tror jeg i farten )

Hvis du tenker Snickers-Isen, så har han en aktiv og relevant tråd ja, men den ble kraftig moderert til irritasjon av mange lesere. Og nei, det var ikke han som initierte den, men han forsøkte å svare på relevante spørsmål.

edit har nå lett litt i pm og her er ett utdrag fra en diskusjon med en relevant person på forumet her
    "
    "Han startet selv en tråd for sine nye høyttalere her inne, den ble stengt etter kort tid pga. egen reklame for hans firma".

så da lurer jeg på hvem som har uttalt seg noe forhastet om mitt innlegg

forøvrig , gjerne ta resten på pm

edit her er en link som ikke kom med igår som jeg føler gjør at jeg har mine ord i behold innlegg 22

http://avforum.no/forum/generell-chi...hvorfor-2.html

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det da ble stille med påstander, Håper jeg tråden kan gå sin gang og at dette andre støyet er nå ett tilbakelagt tema på tråden her, Ønsker at denne tråden skal fungere som en slags føler for om det trengs en merking av bransjeaktører her inne , I mine øyne er det mangel på respekt for de som faktisk bidrar med reklamepenger til dette forumet , Som holder forumet igang, Hvis man skal drive å promotere/reklamere for egne produkter her inne uten å betale.
    I mine øyne setter jo dette også ett søkelys på seriøsiteten og moralen til aktørene, eller mangel på sådan.

no pun intended, og håper nå det er klinkende klart hva tråden egentlig går ut på :-D

mvh
    jokris

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BaronRibsskog
    Hvilket firma er det som har opprettet en tråd for å drive salg av sine produkter? Det bør du kunne bygge opp under med en link når du kommer med slike konkrete påstander. Hvis ikke vil jeg si at du farer med ubegrunnete påstander.

At en leverandør har svart på spørsmål i en tråd opprettet av brukere er noe helt annet.
    Denne er vel i grenseland. Man kaller det en support tråd men....

http://avforum.no/forum/generelt-aud...l-support.html
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen Takk for eksemplet, var nettopp slike innlegg jeg ønsket skulle postes her, hvorvidt det er en tråd som er innenfor reglementet vil ikke jeg fastslå på noen måte, men det bør være relevant for mods å ta en kikk og bedømme det

nok engang takk for å ha fått tråden på riktig spor :-D

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Lenge siden jeg har postet noe, så det er vel på tide å få opp postcounten. Ser forøvrig ut som at det fortsatt mange som har lite å gjøre på i påsken.
    Velkommen inn i kremtråden!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    "Han startet selv en tråd for sine nye høyttalere her inne, den ble stengt etter kort tid pga. egen reklame for hans firma".
    Dette er for meg ukjent, men du vet kanskje mer enn jeg om hva jeg skriver?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Dette er for meg ukjent, men du vet kanskje mer enn jeg om hva jeg skriver?

hvis du kikker på linken jeg har lagt ut så kanskje du forstår det bedre, hvis det er feilaktig det som blir uttalt der fra moderator så håper jeg du ihvertfall godtar en unnskyldning fra meg og tar det videre med de
    forøvrig vil jeg bare si at i mine øyne er jeg feridg med forrige tråder og det som har skjedd der mellom oss.
    tråden er bla for å finne eventuellt ett godt argument for bedre merking av ba.
    noe som forsåvidt du har gjort noe med på egenhånd ved å ha to kontoer, som er ett positvt tiltak.

mvh

edit her er det jeg tenker på

Opprinnelig skrevet av BEF
    Det var en komersiell tråd noe som er et brudd på retningslinjene for AVforum. Dette er noe Snickers-is vet veldig godt, å han blir moderert på lik linje som alle andre.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opprinnelig skrevet av BEF
    Det var en komersiell tråd noe som er et brudd på retningslinjene for AVforum. Dette er noe Snickers-is vet veldig godt, å han blir moderert på lik linje som alle andre.
    Det var en fri tolkning. Jeg viste kun bilder av en del komponenter, og tråden hadde diskusjon rundt komponenter som ikke en gang er til salgs. Det var når andre medlemmer begynte å diskutere mulige fremtidige produkter at tråden ble stengt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Det var en fri tolkning. Jeg viste kun bilder av en del komponenter, og tråden hadde diskusjon rundt komponenter som ikke en gang er til salgs. Det var når andre medlemmer begynte å diskutere mulige fremtidige produkter at tråden ble stengt.

som jeg da henviser til, det ligger på siden her i den tråden og ikke meg som har lagt det ut med den ordlyden, nå er heller ikke den så veldig aktuell her i tråden fra min side , da jeg viste om den før jeg opprettet denne tråden, poenget her er å finne andre eventuelle tråder som bryter med forumets regler
    ikke å starte en diskusjon om dette spesifikke tilfellet.
    mulig jeg tar feil men jeg føler det er andre i tråden her som har "gnåla" om dette tilfellet om og om igjen slik at jeg måtte legge ut link til tilfellet jeg peker til til slutt for å begrunne hvorofr det ble nevnt i det hele tatt
    synes ikke innlegget fra bef legger skjul på at det var kommersielle hensikter inne i bildet, hvis så ikke er tilfelle så burde "dere" ta det opp med de som har lagt ut den opprinnelige påstanden. Jeg får jo ett inntrykk at det er kveruleringen videre med meg som er det viktige for enkellte av trådinnleggene, ikke inkludert deg, som selvfølgelig må kunne ta til motmæle på en saklig måte slik du har gjort imo

mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opprinnelig skrevet av BaronRibsskog
    Hvilket firma er det som har opprettet en tråd for å drive salg av sine produkter? Det bør du kunne bygge opp under med en link når du kommer med slike konkrete påstander. Hvis ikke vil jeg si at du farer med ubegrunnete påstander.

Poenget mitt et snarere at det ikke er funnet noen. Og akkurat det bør nevnes i full offentlighet.

Geir Arne

Da håper jeg at det har kommet klart frem i samtalen mellom meg og snickers is her inne på tråden, som foregikk i en saklig tone, hva som egentlig er slengt ut av grunnløse påstander her og hvem som har gjort det, bruk søkefunksjonen neste gang istedet for å gjøre forsøk på å påstå hva andre har hold for eller ikke, bare ett vennlig tips som hjelper til med å holde tråder mer saklig og innen topic

forøvrig takk til snickers som tok seg tur innom her og gjorde at jeg fikk lagt frem både poenget med tråden og oppklart hvor "påstanden" min kom fra
    setter pris på det

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opprinnelig skrevet av BaronRibsskog

Geir Arne

Da håper jeg at det har kommet klart frem i samtalen mellom meg og snickers is her inne på tråden, som foregikk i en saklig tone, hva som egentlig er slengt ut av grunnløse påstander her og hvem som har gjort det, bruk søkefunksjonen neste gang istedet for å gjøre forsøk på å påstå hva andre har hold for eller ikke, bare ett vennlig tips som hjelper til med å holde tråder mer saklig og innen topic

forøvrig takk til snickers som tok seg tur innom her og gjorde at jeg fikk lagt frem både poenget med tråden og oppklart hvor "påstanden" min kom fra
    setter pris på det
    Jeg har tidligere postet hvilke påstander du har kommet med som du ikke har hatt belegg for. At du nå skylder på BEF får være din sak, det var uansett du som postet det. Og det har vært mitt poeng hele tiden.

Forøvrig flott at det ikke er noen uenigheter lenger.

P.S: Jobber forøvrig med min egen liste over "skjulte" aktører. Om jeg kommer til å dele den eller ikke har jeg ikke bestemt meg for ennå.

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Jeg har tidligere postet hvilke påstander du har kommet med som du ikke har hatt belegg for. At du nå skylder på BEF får være din sak, det var uansett du som postet det. Og det har vært mitt poeng hele tiden.

Forøvrig flott at det ikke er noen uenigheter lenger.

P.S: Jobber forøvrig med min egen liste over "skjulte" aktører. Om jeg kommer til å dele den eller ikke har jeg ikke bestemt meg for ennå.

Geir Arne

supert, det høres bra ut Geir
    skylder forøvrig ikke på Bef, som du ser har jeg bare begrunnet hvor jeg har min "påstand" fra uten å beskylde noen for noe.Når jeg bruker en uttalelse for å begrunne eget utsagn er vel det saklig nok, så lenge uttalelsen kommer fra forumledelsen føler jeg.
    hvis snickers is da skjønner hvor jeg har det fra , burde det ikke være vanskelig for andre å se det samme.
    Og ja, som sagt er jeg takknemmelig for at snickers kom inn her så det ble tydelig at den påståtte vendettaen fra meg var "drama queen " uttalelser og ikke nødvendigvis så veldig saklig påstand.

Godt tiltak forresten det med listen din

mvh

har en egen liste jeg også, og vil dele den når jeg har begrunnelser gode nok for påstandene mine

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •