Hei, casen er at jeg etter flere års samboerskap nå er presset til å kvitte meg med mitt kjære surroundanlegg til fordel for et mer konevennlig anlegg. Salget tvinger seg også frem grunnet lovnader om å få disponere de nyrealiserte pengene i retning av en usaklig dyr macbook pro, uten at det skal fremtvinge et ukjent antall "get out of jail free cards" på min bedre halvdels shoppekonto.

Ettersom jeg ikke har noe kompetanse på verdivurdering av brukte surroundanlegg ønsker jeg litt input...
Høytalerne er JBL Northridge E-series med henholdsvis
E80 - Fronthøytalere
E20 - Bakhøytalere
EC25 - Center
E150P/230 - Sub
Høytalerne er i upåklagelig stand. I tillegg kommer også forsterkeren.
Harman/kardon 330 AVR

Et lite problem er at min Harman/kardon 330 AVR har i sin uendelige visdom plutselig funnet ut at den ikke skal kjøre surround. Dette skjedde etter at jeg flyttet anlegget fra stua til tvstua og i den sammenheng koplet om alt av ledninger.
Jeg har forsøkt å kople alt om igjen flere ganger for å forsikre meg om at man ikke har koplet feil og jeg har testet alle høytalere individuelt men til ingen nytte. Flytteprosessen innebar overhode ingen hendelser som skulle tilsi at noe skulle bli ødelagt og det eneste jeg nå kan se for meg er å teste de forskjellige utgangene.
Er det noen som har noen tanker angående dette?
Hvis det mot formodning skulle være problemer med utgangene, hvordan lar dette seg reparere og er det verdi i det?

På forhånd takk!