Reklame på NRK

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reklame på NRK

Sitter og koser meg med hopprenn fra Vikersund, å jeg må bare si att det er utrolig irriterende att NRK får lurt inn reklame i form av att visse produkter presanterer sendingene.

Innrømmer gladlig att det irriterer meg mer og mer att NRK gjør dette oftere og oftere.
    Hva i all verden er det jeg/vi betaler lisens for når de kan gjøre slikt?? Har de i hele tatt lov til å gjøre det?

Måtte bare få det ut på ett vis Regner med det er andre også som har fått med seg dette.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Chris_
    Sitter og koser meg med hopprenn fra Vikersund, å jeg må bare si att det er utrolig irriterende att NRK får lurt inn reklame i form av att visse produkter presanterer sendingene.

Innrømmer gladlig att det irriterer meg mer og mer att NRK gjør dette oftere og oftere.
    Hva i all verden er det jeg/vi betaler lisens for når de kan gjøre slikt?? Har de i hele tatt lov til å gjøre det?

Måtte bare få det ut på ett vis Regner med det er andre også som har fått med seg dette.
    Selv med lisens så har de jo lov til å gjøre dette....på et år nå så har vi fått 3 HD kanaler med DD 5.1 lyd....selv om surround lyden foreløpig glimrer med sitt fravær....men NRK's nye norm er nå HD og ikke SD..:-)
    Og sport koster penger....MASSE penger...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må nesten spørre om du er seriøs nå? :shock:

Så du mener vi skal godta att vi må se reklame når vi betaler for ikke å gjøre det?
    Att de har oppgradert til HD ser jeg på som en selvfølge nå til dags. Det skal ikke gå utover oss forbrukere. Heller ikke att det er sport de sender og att det koster masse penger. I fare for å gjenta meg selv....Det er derfor vi betaler lisens!
    Tenke deg hvilke utrolige summer de har og rutte med fra før. Her snakker vi milliarder med blanke norske kroner pr. år!!

Men det er en gang slik att normenn bare tar i mot og tar i mot hele tida.

Synes virkelig dette er feil og jeg tviler sterkt på att jeg er alene om dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •