Jakten på en hårklipper - The Ultimate MAN-Cut!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jakten på en hårklipper - The Ultimate MAN-Cut!

På jakt etter en grom hårklipper!
    Har sjelden "langt" hår, drar det maks til en 4-5cm, men det som er da er en hårmanke tykkere enn Narnialøvens forbløffende velfriserte manke!

Er på min andre Philips, men har en følelse av at dem blir sløve etter klipp nr 3, så det å fjerne pelsen blir en prøve for en utålmodig sjel. 45 min med klipp!! Gjør at man gjerne setter seg ned i en stol foran en frisørbabe med ditto prislapp!

Så hjelpe meg, jeg trenger en klipper som man drar over en gang så har det den lengden man har, mer eller mindre. Man kan ikke få alt, som en kur mot nesehår, men endog, noe - NOE der ute bør være bedre enn det jeg har

Newcomer Swiffer sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor kort klipper du? Du burde faktisk titte på felleskjøpet e.l. etter maskiner. Det finnes mange for hund, katt eller drøvtyggere. Maskiner beregnet for sau tipper jeg blir for voldsomt

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Swiffer
    Hvor kort klipper du? Du burde faktisk titte på felleskjøpet e.l. etter maskiner. Det finnes mange for hund, katt eller drøvtyggere. Maskiner beregnet for sau tipper jeg blir for voldsomt
    Er nok ikke helt på brækarn, har ikke krøller....

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bidrag til HårFi-emnet:

Min Philipshave C281 (som jeg ha hatt i snart ti år) har oppfylt sin misjonen og tjent inn egen vekt i kongens sølv mange ganger nå. Den var (er fremdeles?) en semi-proff hårklipper som også min niese (som er yrkesfrisør) mente oppfylte temmelig kresne krav.

Har ikke skiftet skjær i denne men vet det er mulig. (Har en naturlig avtagende hårtilvekst.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •