Lei av useriøse kjøpere...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lei av useriøse kjøpere...

Dette er andre gang på kort tid at jeg blir "lurt".
    1. En bruker her legger ut Ønskes Kjøpt annonse på en Onkyo 905 receiver.
    Jeg henvender meg for å sjekke hva han vil gi.Prisen er såpass grei at vi blir enige om handel.Kjøper trekker seg dagen etter.

2. På Hifi-sentralen er det en som legger ut Ønskes Kjøpt annonse på en sort Hegel H200.
    Jeg henvender meg og ønsker at han gir bud.Da vil han plutselig ha Hegel DAC og XLR-kablene også,og gir et bud som jeg aksepterer.Dialogen går over til tlf og vi blir enige om betalingsmåte osv og han virker dønn seriøs.
    Etter noen timer så nevner han det for kona og ho setter seg på bakbeina og nekter.Han får ho på gli igjen,men nå har han altså trekt seg fordi kona synes det var for mye å bruke på lyd.

3. Mange som opplever det samme ? Heldigvis har jeg holdt en jeg ville kjøpe en Denon 4810 av oppdatert om saken,så jeg slipper å drite meg helt ut å virke useriøs.

4. Spesifikke ønskes kjøpt annonser burde folk holde etter at de gir bud som selger aksepterer.Jeg gidder ikke å krangle med de om det,men ville høre med dere om dette er dagligdags eller om jeg har vært uheldig ?

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har kjøpt og solgt en del hifi her (14 transaksjoner) og kjøpt et par ting på utenlandske forum og har aldri opplevd noen form for useriøsitet.

Det har vært et par tilfeller med skambud, men det er sånn man må regne med og det er ikke verre enn at man sier nei takk.

Jeg tror du har enten vært uheldig eller hårsår.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •