Fikk hentelapp, men aldri forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fikk hentelapp, men aldri forsterker

Hei.

Kjøpte (og betalte) en onkyo 608 på Lefdal for noen uker siden. Fikk beskjed denne skulle komme på lager den 11.10.

Fikk for 3 dager siden (mandag 18.10) melding om henting.
    Kjørte bort (4 fuckings mil) og skulle hente denne i dag. Fikk så beskjed om at de ikke hadde denne inne, fordi den var solgt. Jeg kunne velge om jeg ville ha en rimeligere modell eller om jeg ville vente ytterligere 1mnd. (!!!!!!)

Hvilke krav har jeg her??

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har forsåvidt ryddet opp for seg med å tilby alternativ model, men du har muligens krav til å heve kjøpet om jeg husker riktig. Evt. kan du få en bedre pris hos en tilsvarende forsterker i annet merke.

Hvor langt du har å kjøre er egentlig lite vesentlig.. tross alt du som har valgt å bo utenfor kjernen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seini
    Hei.

Kjøpte (og betalte) en onkyo 608 på Lefdal for noen uker siden. Fikk beskjed denne skulle komme på lager den 11.10.

Fikk for 3 dager siden (mandag 18.10) melding om henting.
    Kjørte bort (4 fuckings mil) og skulle hente denne i dag. Fikk så beskjed om at de ikke hadde denne inne, fordi den var solgt. Jeg kunne velge om jeg ville ha en rimeligere modell eller om jeg ville vente ytterligere 1mnd. (!!!!!!)

Hvilke krav har jeg her??
    totalt useriøst, hadde valgt å handle ett annet sted. De har vel egentlig her solgt et produkt som er i ditt eie, på grensen til svindel spør du meg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •