Hei.

Noen her med erfaringer fra nettbutikken Netonnet?

Min erfaring: :cry:
Etter å ha bestilt en prosjektorlampe ventet jeg i spenning for så å få lampe til feil modell. Jeg fikk til en Sony mens jeg selv har en Hitachi. Altså helt feil.
Tok tre uker fra jeg leverte inn til jeg fikk ny. Den nye lampen skulle ha en brennetid på opptil 2000 timer. Den fra Netonnet brant i 200 timer! Jeg fikk beskjed at jeg kunne reklamere og gjorde det. Jeg sendte den i posten med vanlig brevpost siden den skulle til en reservert plass i Oslo før den drar videre til Sverige får å sjekkes. Jeg venter i en mnd før jeg ringer og sjekker status. Da finner de ikke pakken som jeg sendte. Gjett om jeg blei forbanna! Jeg oppretta sak hos Posten uten at de fant noe. Dvs at jeg tror den fortsatt er hos Netonnet. De gidder ikke løfte på ræva for å finne den heller. Reklamasjonsblanketten ligger jo inne i esken så de burde finne ut av saken.
Nå har det gått 5 mnd siden jeg sendte mail om feilvaren. De skylder på posten og sier de må ha sporingsnr. DET fikk jeg ikke beskjed om men jeg fikk nesten på døvespråk beskjed om hvordan det andre skulle gjøres i forhold til pakking og reklamasjonsblankett. Sleipe jævler..

2000,- rett i dass. Jeg vil ikke anbefale denne nettbutikken siden de rett og slett ikke bryr seg om kundene, kun pengene.
Jeg har funnet mye rart om denne butikken på nettet og min historie er ikke unik.

Klart jeg burde sendt som servicepakke, men dette var jo til en bedrift med rett adresse osv. Så tok den billige og helt klart dummeste løsningen. Men det burde jeg fått info om fra Netonnet. Jeg har sendt pakke i retur til dem før fra jobben og det gikk knirkefritt. ( Sony pæren som jeg fikk feil )