Erfaringer med øyelaser operasjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med øyelaser operasjon?

Jeg vurderer og ta laser operasjon på synet mitt da jeg er lei av å gå med briller og linser og lurer da på om det er noen her inne som har gjort det og har noen erfaringer rundt det de kan tenke seg og dele?

Jeg har lest litt på nett om dette og kommet over Laser for alle - nærsynt, øye laser-behandling til fast lavpris og de tar 9900,- pr øye. Det er jo en god pris hvertfall og utifra hjemmesiden deres oppfatter jeg de som ganske profesjonelle hevrtfall.Har lagt inn tlf nummeret mitt der så de kontakter meg med ett tilbud/info.

Har månedsavtale på linser i dag og betaler da rundt 500,- pr mnd og det er jo det det blir ved evt avbetaling over noen år.Så da mener jeg det er like greit og operer mot for og bruke linser som stadig er til irritasjon osv.

Har -2.25 og -2.00 + skjeve hornhinner så jeg er godt innefor hva de utfører.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke selv tatt laseroperasjon. En kollega gjorde for et års tid siden og hun så like dårlig etterpå. De ga henne da en ny operasjon uten kostnad for å fikse det de ikke klarte første gang. På grunn av slike hendelser ville jeg forsikret meg om at det ikke er en ekstra kostnad hvis det samme skulle skje med deg, er de seriøse vil det nok ikke være noe problem. Men få det skriftlig

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble oppringt av det firmaet jeg har vurdert i dag og fikk mye informasjon og fikk en garanti på at det var minst 3 synskontroller i ettertid av optikere/leger, og gratis operasjon ved evt avvik inntill 2 år.
    Hun forsikrret om at dette skjedde i 2% av tilfellene og dette er samme klinikken som Argus synsklinikk bruker så det skal være ganske garantert og trygt det meste.

Har en kompis som gjorde dette for 6 år siden og han angrer ikke ett sekund på det.Hadde litt rart syn første uka men så ble det bedre og slik har det holdt seg.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •