Tommelen opp for Futurshop.co.uk - personlig service

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tommelen opp for Futurshop.co.uk - personlig service

Har hatt linken til https://www.futureshop.co.uk/index.php liggende i mine bookmarks ved tilfelle behov for noen nye kabler.
    Etter å ha ryddet opp litt bak racket, har jeg virkelig sett ryddigheten av å ha korrekt lengde på kabler, i stedet for 2 meter kabler kveilet opp.

Trengte 2 stk RCA-kabler på mellom en halv til en hel meter.
    Nevnte butikk har masse kabler til fornuftige priser. Fant en ok RCA-kabel på 0.8 meter. Perfekt lengde for meg.

Bestilte 2 stk, og gjennomførte kjøpet. (Fredag i lunsjtiden).
    I løpet av 30 minutter blir jeg ringt opp fra Futureshop, England.
    De melder om at kabelen jeg har bestilt kun er 1 av på lager. Om jeg heller vil ha kabelen i 1.5 meter lengde, til samme pris.
    Jeg forklarer at det viktigste for meg er lengden skal være 0.8m, og at det teller mest for meg.
    Han forstår at farge og design ikke er viktig for meg. Så de tilbyr å gi meg en custom made kabel på 0.8m, og selvsagt uten mer kostnad.
    Jeg ser ja takk til det.
    I løpet av ettermiddagen får jeg bekreftelse på at ordren er laget og sendt, og onsdag morgen ligger kablene i postkassen min.

Jeg hadde riktig nok sett på de custom-kablene i utgangspunktet siden man kan bestille på nøyaktig lengde. Men de er av et dyrere merke, og koster 3 ganger prisen av den jeg bestilte.

Slik service har jeg ikke opplevd før fra en butikk hvor jeg bestiller kabler til £13 pr stk.
    At de:
    1. Ringer kunden opp i løpet av 30 minutter
    2. Løser situasjonen der og da
    3. Gir meg en 3 ganger! så dyr custom kabel, uten merkostnad.
    4. Får ordren avsted i løpet av noen timer, selv om jeg skulle vært i custom made køen.

De fleste butikker ville her skrevet en mail om venter på lager av flere kabler.
    Noen ville kanskje ikke skrevet en slik mail en gang. Bare latt ordren ligge til kabelen kom inn.

Så tommelen opp for Futureshop.co.uk
    Kommer til å kjøpe mere kabel fra dem i fremtiden.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for tipset.

Skal gå til innkjøp av tre nye signalkabler til effekt nå, og da passet denne siden godt inn. Noen som har en konkret anbefaling? :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •