Jeg har så langt i livet holdt en viss avstand til alt og alle som har med blogg å gjøre. Det skyldes sikkert alle de videoene på youtube hvor man ser jenter(og gutter) som blogger om de mest ubetydelige og uinteressante ting. På VG-nett kan man lese om tenåringer som blir kjendiser for å blogge om sminke, klær og andre saker.
Likevel, mange av disse bloggerene har blitt svært populære, og man kan jo spørre seg hvorfor?

Vel.

Da jeg her en dag tilfeldigvis kom over en blogg som faktiskt var interessant, forstod jeg at blogging egentlig er så mangt. Det finnes heldigvis kloke hoder der ute som kan blogge om temaer som gir giv til ettertanke.
Etter å ha lest noen ordentlige blogger, ble jeg faktiskt inspirert til å kanskje starte min egen blogg.

Jeg har ikke helt sett for meg noe spesielt å skrive om, men den skal ihvertfall handle om mine tanker om mennesker, samfunnet og universet. Ikke om hvem jeg så på kjøpesenteret, hvem som la meg til på facebook i dag, eller hvilken mascara jeg har på i dag. Dere skjønner tegningen?

Jeg ønsker å vise mine skriveferdigheter, gjennom å presentere mine tanker, meninger og refleksjoner gjennom en slik blogg.
I denne anledning synes jeg det hadde vært interessant om noen her på AVforum blogger, og hvilken tjeneste/tilbyder dere bruker til å publisere og vise bloggene deres. Det hadde også vært gøy om noen ville dele sine blogger i denne tråden, slik at jeg og andre kanskje kan finne inspirasjon.
Dersom dere kjenner noen, eller vet om noen andre som blogger, kan dere legge inn link til dem også.

Takk på forhånd.

Hilsen Espen