ARGH, valgets kvaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer PeGG sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ARGH, valgets kvaler

sliter litt med å bestemme meg gitt, dras mellom 20d (kamera), 1090 (effektforsterker) og proj til ~20k. har en grei effektforsterker og er greit fornøyd med lyden sånn sett, nettopp kjøpt beyerdynamic dt990pro hodetelefoner også så nå bruker jeg bare de, kan unnvære en bedre effektforsterker i et par måneder. proj synes jeg er veldig risky og kjøpe siden det er digitalt og hele tiden kommer noe nytt og bedre og muligheten til å få en demo er begrenset på de fleste modeller. ender forhåpentlighvis opp med å kjøpe 20d men man vet aldri. egentlig en litt bortkasta post når jeg tenker over det men....

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: ARGH, valgets kvaler

Sitat Opprinnelig postet av PeGG
    proj synes jeg er veldig risky og kjøpe siden det er digitalt og hele tiden kommer noe nytt og bedre
    Da må du vente mange år da.......

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder projektor, så har jeg jo ikke noe dedikert rom til den ennå, så jeg har luksusen at jeg kan sitte litt på gjerdet. MEN: Jeg er jo sugen på stort bilde, så jeg har følgende strategi: Jeg setter noen krav til hva jeg vil ha. Så setter jeg krav om hvilken pris jeg vil ha det til. Og så kjøper jeg når det blir tilgjengelig til den nevnte prisen.... Og DA gidder jeg ikke tenke så mye på at det snart kommer noe nytt og bedre...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig enig. Det er ingenting i veien med å sitte på gjerdet så lenge du venter på noe konkret.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •