Hvilke blader/magasiner/nettsteder etc. leser hifi-entusiaster?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke blader/magasiner/nettsteder etc. leser hifi-entusiaster?

Jeg liker å bla i alt jeg kommer over av magasiner og nettsteder og hva det måtte være som inneholder informasjon om "gadgets" av ulike slag, eller dybdestoff om forskjellige produkter. Men det er veldig variabelt hvor mye "matnyttig" jeg finner rundt om. Noen er altfor overfladiske, mens andre igjen krever at man er bortimot ingeniør for at det skal gi noen mening.
    Så spørsmålet er hva leser folket her på AVforum? Hvilke medier benyttes til hvilke formål?

CK
    -lesehest

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, takk som spør! Herigår`n har analfabetismen fått stadig bedre levekår på det området. Da forsidene på A/V-lektyren begynte å ligne for mye på A/V-komponentene selv, dvs. høyglanset, pianosvart og dirigert av bransjen (tidlig 00-tall), ga jeg opp å "følge med".

Tar inn nyheten via web og på fora som særlig dekker hodetelefoni og forsterkere. Noen som jeg stødig frekventerer er: head-fi.org (seff), headfonia.com (lovende nykommer), anythingbutipod.com (ipod-hate-forum), rockgrotto.proboards.com (uhøytidelig med low-fi-cred, besøkes når ganjarøyken ikke henger for tett der inne), jaben.net/forums (delvis kommersielt østensk/Singapore-initiert forum, tidlig ute med nyheter fra den kanten), audioasylum.com (stor bredde, mye vintage) og så Onkel Google, da.

Nestemann ut?

Edit: Glemte helt brødremenigheten på hifisentralen.no og dissenterne hos kongarne.com/maforum/index.php (MA-forumet). Årsak: Hhv. velformulerte og vittige innlegg, og for rør-ekspertisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Jo, takk som spør! Herigår`n har analfabetismen fått stadig bedre levekår på det området. Da forsidene på A/V-lektyren begynte å ligne for mye på A/V-komponentene selv, dvs. høyglanset, pianosvart og dirigert av bransjen (tidlig 00-tall), ga jeg opp å "følge med".

Tar inn nyheten via web og på fora som særlig dekker hodetelefoni og forsterkere. Noen som jeg stødig frekventerer er: head-fi.org (seff), headfonia.com (lovende nykommer), anythingbutipod.com (ipod-hate-forum), rockgrotto.proboards.com (uhøytidelig med low-fi-cred, besøkes når ganjarøyken ikke henger for tett der inne), jaben.net/forums (delvis kommersielt østensk/Singapore-initiert forum, tidlig ute med nyheter fra den kanten), audioasylum.com (stor bredde, mye vintage) og så Onkel Google, da.

Nestemann ut?

Edit: Glemte helt brødremenigheten på hifisentralen.no og dissenterne hos kongarne.com/maforum/index.php (MA-forumet). Årsak: Hhv. velformulerte og vittige innlegg, og for rør-ekspertisen.

Morsomt, jeg leser audioasylum.com også 8)

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Don`t do this at all!/ Jeg kommentere noe i forb. m/signaturen din, maritamikalsen. Det går såhär: En kompix av meg hadde dame på rommet men fikk ikke smurninga igang. I sitt halvedrue, omtåkete morrashode grep han til en tube inne på bordet ... som viste seg å være av merket Mentholatum. "Fra 0 til 100 på under to sek." var kommentaren./Don`t do this at all!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •