avshop.no useriøse??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

avshop.no useriøse??

eg kjøpte meg ett lerret og ett spennings vern tirsdag ( 27/7 ) etter jobb.
    betalte det med det samme via nett.
    og nå i dag ( fredag 30/7 ) står fortsatt ordren som "til behandling".
    Eg har sendt flere mailer til de, for å prøve å få ett svar på ka som skjer, om det er pga ferien eller noe sånt, men eg får ikkje svar på mail heller......

har dere noe å utsette på de, eller er det bare eg som er uheldig??

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nå gått 5 dager, og nå er den endelig "behandlet", men ikkje sendt..... :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5 dager er circa det samme som hifiklubben.no brukte på å sende ut mitt. Hifilevrandørene er noe tregere enn feks PC-levrandører som komplett.no grunnet en annen type marked. Og har gjerne ikke like store lagre tilgjengelige i lokalene sine men bestiller heller fra sentrale lagre i europa og sender videre til deg.

Med andre ord, dag 1 du bestiller. Dag 2 de bestiller fra sentralt lager. Dag 5 de får inn varen. Dag 6 de sender ut

Men kommunikasjonen burde selvfølgelig vert bedre, personlig tror jeg nesten at de gjør det med vilje for ikke å tape bestillinger. For som kunder er vi gjerne veldig utolmodige.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk svar i går.
    no mener de at eg ikkje har betalt, og vil ikkje sende før det er betalt.
    eg har kvitering på dette, så da går eg bare rett til forbruker rådet med det, og dette er er offesielt siste gang eg handler det...

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi. Det høres ikke bra ut. Jeg har handlet fra avshop 4 eller 5 ganger og har aldri hatt problemer. Eneste var når jeg bestilte scenemolton i løpemeter. Det stod at det var på lager, men kappetilegg som jeg også måtte kjøpe var ikke på lager

Da tok det veldig mange dager før de sendte mail og sa at det ble forsinket. Bortsett fra det. ingen problemer.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Oi. Det høres ikke bra ut. Jeg har handlet fra avshop 4 eller 5 ganger og har aldri hatt problemer. Eneste var når jeg bestilte scenemolton i løpemeter. Det stod at det var på lager, men kappetilegg som jeg også måtte kjøpe var ikke på lager

Da tok det veldig mange dager før de sendte mail og sa at det ble forsinket. Bortsett fra det. ingen problemer.
    truet de med forbruker rådet, fikk svar på mailen etter få timer. I den mailen sier de at varen er betalt og sendt, og synest det var rart at eg ikkje hadde fått de enda.
    Men varen står fortsatt som "behandlet" inne på min konto, og det er ingen sendings nr.. har heller ikkje fått noe hente lapp i posten.
    så sender i kveld en mail til til de, og skjer det ikkje noe innen i morgen, så går det videre.

Newcomer Stianuno sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ventet i 14 dager nå på en laptop fra elprice:-D

Betalte for 14 dager siden og enda ikke sendt, grunn: opprydding på lageret og varetelling, hirr hirr, den er fin vet du.

Ser ingen grunn til å fyre seg opp å true med verken det ene eller det andre, litt for dumt spør du meg, med dagens datasystemer, logsystemer og what not så er det enkelt for deg å sende en kvitto på at varen var betalt, god dialog er da det beste.

Hva tror du de skulle gjøre hvis de ville svinle deg? ta pengene dine å rømme til gambia? hehe

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stianuno

Betalte for 14 dager siden og enda ikke sendt, grunn: opprydding på lageret og varetelling, hirr hirr, den er fin vet du.

Ser ingen grunn til å fyre seg opp å true med verken det ene eller det andre, litt for dumt spør du meg, med dagens datasystemer, logsystemer og what not så er det enkelt for deg å sende en kvitto på at varen var betalt, god dialog er da det beste.

Hva tror du de skulle gjøre hvis de ville svinle deg? ta pengene dine å rømme til gambia? hehe

Må si meg enig... Slo selv til på ett godt tilbud fra komplett på ett hjemmekinoanlegg... Den ordren ble også stående som "åpen" noen dager til tross for at datoen for at de skulle ha den på lager var gått over... Men tre dager etter dette, og når prisen var satt opp igjen, så kom det en mail.... Bestillingen var effektuert og varen på vei. Til tilbudsprisen..... Lov å vente litt.... Lov å være liiiiitt smidig

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stianuno

hadde de svart på mail, så hadde det ikkje vert noe problem med noen god dialog. Men når eg må begynne å true de for å få svar på mail, for å få svar, det blir for dumt spør du meg.
    Sendte 3 mail eg, men fikk ikkje svar, måtte faktisk true de for å få svar, og når eg da endelig fikk svar, så fikk eg forskjellige svar fra de.

Derfor er eg ganske irritert på de. Og vist det tar så lang tid å få sendt varene, så må de ikkje skrive på siden sin, at de sender varene samme eller dagen etter,det blir litt for dumt, spør du meg!

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må huske at AvShop drives av mennesker, som du og meg. En feil har man lov å gjøre - enn så lenge man ordner opp. Det kan godt hende det har vært noe kluss mtp ferie.

Har selv handlet fra Avshop, hvor hele handelen gikk greit. Har dog opplevd dårlig oppfølgelig fra deres side i ettertid. Fikk beskjed om at mitt lerret måtte byttes pga en eller annen feil i elektronikken. Meldte meg på dette, men sitter fremdeles med orginalen. Sendte en purring, deretter ga jeg opp.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Må huske at AvShop drives av mennesker, som du og meg. En feil har man lov å gjøre - enn så lenge man ordner opp. Det kan godt hende det har vært noe kluss mtp ferie.

Har selv handlet fra Avshop, hvor hele handelen gikk greit. Har dog opplevd dårlig oppfølgelig fra deres side i ettertid. Fikk beskjed om at mitt lerret måtte byttes pga en eller annen feil i elektronikken. Meldte meg på dette, men sitter fremdeles med orginalen. Sendte en purring, deretter ga jeg opp.
    eg er helt enig med at de er lov å gjøre feil!
    Men de sier noe ( når de til forrandring svarer ), og så snakker eg med noen andre, så sier de noe annet.
    Nå sier de at lerretet mitt er kommet, men det finnes ingen plass. Har sendt mail til de, for å etterlyse sendings nr, men de svarer jo ikkje på mail, så det har eg ikkje fått.
    Har vert på post kontoret og snakket med de, og de finner ingen pakker på mitt navn.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får be dem rydde opp. Enkelt og greit - hvis ikke, hever du kjøpet etter reglene.

Deretter handler du lerret fra Nettdata neste gang. :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter utallige telefoner frem og tilbake så er endelig lerretet kommet i hus
    det viste seg at eg hadde fått feilt kollinr av avshop.
    Men de hadde levert pakken, og den var i bergen den 3 aug, så er det bring som ikkje har kjørt den ut.
    Ringte mangen ganger for dagen til de og klaget, men de klarte ikkje å kjøre ut pakken.
    sa da endte det med at eg etter 19 dager, måtte kjøre inn der å hente pakken selv.
    Sjefen for vare utlevering skulle ringe meg opp hver gang sa de, når eg ringte til de, så skulle han forklare situasjonen, men det gjode han ikkje. Så det er VELDIG dårlig av bring. Kommer til å sende ett klage brev til de, uten at eg har noen tro på at det hjelper.
    Så når alt kom til alt, så hadde avshop gjort sitt, så da har eg engentlig ingenting å utsette på de, annet en at de er svarer ikkje altid på mail.
    Så da kommer eg nok til å kjøpe der flere ganger!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •