Abstinenser!! Ferie og null hifi...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abstinenser!! Ferie og null hifi...

Er det flere her inne som holder på å bli smågal av å være bortreist i flere dager og uker uten å få den dagelige dosen av musikk og film?

Selv valgte jeg å ikke ta med headsettet på ferie. Gjett om jeg angrer.
    Til neste ferie skal det invisteres i en portabel hodetelefonforsterker, og headsettet SKAL være med. Hadde det bare vært mulighet å fått handlet noe skikkelig utstyr her jeg er...

Sitter og smårister, og har begynt å røyke igjen. Klarer ikke å slappe av på kveldene og er nødt å tenne meg en for å få ro... Trenger jeg å gå til legen?

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke greitt, nei! Regn heller ikke med forståelse fra de nærmeste omgivelser i denne "hellige" ferietid. Gjennomlider selv en omstillingsfase etter avslutta studier der internettbaserte søknadsrunder med søk etter jobb blir en del av hverdagen. Sørfing på nettet og timevis med tilsynelatende uproduktiv inaktivitet framfor PC-skjermen resulterer i mang en hånlig kommentarer fra de "bofaste". Det er nå så og kan bare tilskrives uforstand og unødvendig høye tanker om de forulempedes egen betydningsfullhet. Verre er det at filmframvisningsutstyr, steroanlegg og CDer er pakka bort i påvente av ny adresse og jobb.

Her i campingvogna hvor jeg ergo sitter - fordrevet fra familieborgen av kjærlighet til egen sjelefred og ut fra et audiofilt behov - blir harddiskbasert musikk, PC og et råbillig Logitech-anlegg med to små høytalere og basskasse plutselig uunnværlige hjelpemidler. Hodetlf. og Mp3-spiller/portabel amp er reserver som jeg aldri ville våge å være foruten.

Sommerferie er oppskrytte greier!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjenner til dette. Min storebror var hjemme for noen uker siden, og han er algerisk mot musikk, så da ble det rolig. Når han reiste forrige helg så var det 1 dag med musikk. Terapi kalles det

Det var ikke jeg som reiste vekk, men noen som kom til meg
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •