Litt utradisjonel måte og samle inn penger på, og litt usikker om det er imot forumets regler, om det så er , får moderator bare stenge tråden.

Jeg har selv fått kreft, og har vert mye på Haukeland Sykehus. Her har de et ungdomsrom for personer mellom 15 og 35 år, som er ett fristed fra sykehustilværelsen. Jeg ble veldig imponert over dette rommet, og det de hadde fått til her. De var mangen privatpersoner som hadde samlet inn penger og lignende, og gitt til rommet.

Så jeg syntes rommet var ett veldig bra tiltak, og fikk også lyst å samle inn bidrag som skulle komme rommet til gode. (Merk dette er ikke på oppdrag fra Haukeland eller noe, det er på eget private initiativ)

Jeg tenker å samle inn Penger til kjøp av enn Nintendo Wii eller Xbox 360 og ett spill, om jeg får inn mer penger blir det evnt noen spill til og litt utstyr.

De er ikke de store summene som trengs før enn har kommet opp i summer som gjør dette mulig. Har allerede fått inn litt penger, og håper på mere. Så håper noen av dere kan avse noen små summer, så denne aksjonen kan bli enn suksess

Ett annet alternativ jeg syntes kunne være ett bra tiltak er om noen har noen dvd filmer, blurays, xbox 1 , ps 2, Ps3, wii eller xbox360 de er lei av og ønsker å donere til rommet?

Dersom noen ønsker å komme med ett lite bidrag kan pengene settes inn på kontoen min:

Konto nr 3520 55 44273

Dersom dere øsnker å bidra med andre ting som må sendes, ta kontakt på PM , så skal jeg formidle adressen

Skriv gjerne under om du har bidrat

Jeg garanterer at alle penger som kommer inn vil bli benyttet på ungdomsrommet.

Les mer om rommet her:

Helse Bergen - Haukeland Universitetssykehus - Ungdomsrommet

Dersom moderatorer mener dette ikke er lovlig, har jeg full forståelse for dette, og tråden kan stenges.