har du fått en ledning i gebisset

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer acid sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

har du fått en ledning i gebisset

Dette kan vel egentlig kanskje muligens kalles "spam" men vil bruke dette i beste hensikt for av entusiaster..

om du skulle være så uheldig å blåse dine nye høyttalere ut av sine gode kasser. Om en forsterker plutselig har begynt å røyke mer en tanta på 60 eller har du bare hatt en uheldig affære med ditt a/v eller ha en annen kjip historie å fortelle.. del dette med andre her:

har du hatt en drittdag

-------------------------------------------------------------------------------8-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uheldig/ Dårlig dag?

Alle har vell hatt noen drittdager og vært uheldig på mange måter tenker jeg 8) Husker når jeg drev med og legge takplater i kinoen ,da var det siste plata som var litt vrien og lei. Sliten og frustrert (sint) som jeg var trykka jeg plata på plass. Brukte spikerpistol og 5 cm spiker på denna jobben , skulle skyte feste i plata da jeg holdt denne har på plass med den andre hånda , ja og da endte det med att jeg kjørte 5 cm spiker rett igjennon tommelen mitt i sentrum!! Au tenket jeg , stod og titta litt og var litt undrende på hva som hadde skjedd!!?? Måtte da finne en tang som jeg ikke fant med en gang :-? typisk det!! Hadde fått spiker litt i en vrien vinkel gjennom tommel så jeg måtte dra den ut sidelengs ,Dæven og den satt fast men etter en liten stund fikk jeg den ut ! Smerter og litt ubehag kom senere på kvelden, men ikke da det skjedde så mye, var vell litt adreanlin som hjalp litt til der!

Newcomer acid sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

leit..

Sitat Opprinnelig postet av zafir
    Alle har vell hatt noen drittdager og vært uheldig på mange måter tenker jeg 8) Husker når jeg drev med og legge takplater i kinoen ,da var det siste plata som var litt vrien og lei. Sliten og frustrert (sint) som jeg var trykka jeg plata på plass. Brukte spikerpistol og 5 cm spiker på denna jobben , skulle skyte feste i plata da jeg holdt denne har på plass med den andre hånda , ja og da endte det med att jeg kjørte 5 cm spiker rett igjennon tommelen mitt i sentrum!! Au tenket jeg , stod og titta litt og var litt undrende på hva som hadde skjedd!!?? Måtte da finne en tang som jeg ikke fant med en gang :-? typisk det!! Hadde fått spiker litt i en vrien vinkel gjennom tommel så jeg måtte dra den ut sidelengs ,Dæven og den satt fast men etter en liten stund fikk jeg den ut ! Smerter og litt ubehag kom senere på kvelden, men ikke da det skjedde så mye, var vell litt adreanlin som hjalp litt til der!

Ja der ser du hvor viktig det er med plateheis.. .. hvordan går det med tommeln da.. har den holdt seg frisk siden!?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja plateheis var det som mangla den dagen helt klart :-D Joda tommel var øm og dunka fælt de første dagene men helt fin i dag :-D Angrer på att jeg ikke fikk tatt bilde av hendelsen men er vell kanskje ikke hvor er kamera som man tenker på akuratt da :-?

Newcomer acid sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nok

Sitat Opprinnelig postet av zafir
    Ja plateheis var det som mangla den dagen helt klart :-D Joda tommel var øm og dunka fælt de første dagene men helt fin i dag :-D Angrer på att jeg ikke fikk tatt bilde av hendelsen men er vell kanskje ikke hvor er kamera som man tenker på akuratt da :-?

det er egentlig bare fint om vertfall historien komme svart på hvit så kommer bildene som en bonus..

men det er også nettside som historien kan legges inn..

Har du hatt en dritt dag.. (Drittdag)

god 17 mai!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •