Ser etter video-kamera m 1080p. Noen anbefalinger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ser etter video-kamera m 1080p. Noen anbefalinger?

Ser etter video-kamera men synes det er vanskelig å sette seg inn i alle merkene. Har fra før ett helt "vanlig" dv-Panasonic nå men vil se etter ett med full hd. Noe som kan hjelpe med råd, anbefalninger og veiledning? I.o.m at jeg har mange dv-kassetter hadde det vært greit med en slik modell, men ser at det kanskje ikke er for mange av de der ute. Får jeg ikke dv-modell tenker jeg da å kjøpe en type med både hd og minnekort. Når det gjelder pris så har jeg ikke lyst å gå så mye over 5-7000,- (noe som kanskje gjør det vanskelig å få bra kvalitet, eller hva?). Ser på bruktmarkedet men der er det sjeldent noe dukker opp. Merker som Sony, Canon og Panasonic er vel de som fremhever seg sterkest

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Selv har jeg Canon Legeria HF200. God bildekvalitet, rimelig og lett å bruke. All video lagres på SD-kort etter ønske. Har mange DV tapes, men "clip and drag" fungerer mye bedre enn å kjøre igjennom hver film for å få dette på pcen.

Det største minuset med mitt kamera er mangel på søker.

Er du forøvrig avhengig av å filme mye i mørke omgivelser? På dette punktet er det stor forskjell. De fleste kommer med in-build lys, men det ER greit med et godt objektiv. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •