Hei gutter og jenter som har peiling på tv'er
Idag fikk jeg et problem med tven min som er en Panasonic Tx-p50g10e. Jeg satt å spillte modern warfare 2 på PS3'en min, men måtte løpe ut å hente en resept på legesenteret før det stengte. Så jeg løp ut og brukte til sammen 10 minutter på dette (legesenteret rett ved). Da jeg kom hjem var tv'en min avskrudd, noe som egentlig ikke heftet meg.

Men nå som jeg skal slå den på så blinker den rødt i standby. Så trykker jeg på fjernkontrollen og da skjer det ingenting what so ever. Jeg har byttet batterier og allting. Men så går jeg å trykker på selve "av og på" knappen fremme på TV'en, først går det røde lyset av siden jeg slår av standbyen. Etter dette slår jeg den på, og det lyser grønt fremme på tven som det skal, og jeg hører at den starter opp. (Den lager den knitrelyden/"lille smellet" som TV'en skal gjøre når man slår den på) Men så går lyset i tven fra å være grønt og over til rødt. Akkurat som en pc som slår seg av rett før den kommer til windows..
Jeg hører at det er rett før bildet kommer på tven, men ingenting skjer..
Dette er krise for meg, og jeg har ikke lyst å sende tven tilbake til netonnet siden det tar så lang tid.

Takk for all hjelp!