HTC HD2, noe rart skjedde :S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HTC HD2, noe rart skjedde :S

Var å kjøpte meg en HTC HD2 på torsdag i forrige uke, har vert kjempe fornøyd helt til idag når noe rart skjedde.
    Satt å skrev melding tidligere, å satt litt på internet via Wifi. når jeg var ferdig å skulle legge telefonen i den skinnveska som fulgte med kom det plutselig en stygg svilukt, akkurat som om noe har kortslutta. det lokter svidd plastikk/svidd electronik. Telefonen fungerer som den skal, å har ikke merket att noe er feil.
    Men det er jo veldig rart att dette skulle skje, man vet jo aldrig når telefonen plutselig tar fyr.
    Siden jeg kjøpte denne bare for noen dager siden, har jeg krav på å heve kjøpet? evt bare få en ny telefon i handa sånn att jeg slipper å sende den på reparasjon å vente 1mnd? Syntest det blir veldig teit å måtte sitte 1 mnd uten en telefon man nettop har kjøpt å i tilleg måtte betale en mnd med abonnement uten å ha selve produktet.

Telefonen ble kjøpt på Elkjøp...

Om det er noen av dere som har hørt lignende, eller evt vet hvilke krav å sånt jeg har, så fortell meg gjerne

Takker på forhånd for alle svar!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk hevet kjøpet på Elkjøp idag Så da er saken løst!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •