Spoilertråd!! Uvitende tullinger og andre idioter....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spoilertråd!! Uvitende tullinger og andre idioter....

Hva er den værste måten dere får fått ødelagt mye av spenninga i en film, med noen som f.eks har sittet og diskutert den på toget, kafe, o.l. Evt noen uvitende venner som ikke bryr seg om andre som ikke har sett den og bare skravler ivei.

Greit om dere skriver filmtitel øverst i innlegget tilfelle noen ikke har sett filmen så slipper de å lese og få den filmen ødelagt. Bruk spoiler skjule funksjonen [spoiler)inlegget ditt[/spoiler) med en sånn ] på slutten, ikke vanlig parantes. så må folk gjøre en insats for å lese det hvis de ikke har sett filmen.

F.eks. i mitt tilfelle: Figth Club. Ikke les videre hvis du ikke har sett den

[spoiler]For min del ble denne filmen ødelagt da jeg skulle leie den på VHS og en kamerat kommer bort å sier: Den er ikke så bra da, det er bare han blir spillt av Brad Pitt som kun finnes i hodet til han som er spillt av Edwar Norton fordi han er zhizofren....[/spoiler]

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hooligan
    Hva er den værste måten dere får fått ødelagt mye av spenninga i en film, med noen som f.eks har sittet og diskutert den på toget, kafe, o.l. Evt noen uvitende venner som ikke bryr seg om andre som ikke har sett den og bare skravler ivei.

Greit om dere skriver filmtitel øverst i innlegget tilfelle noen ikke har sett filmen så slipper de å lese og få den filmen ødelagt

F.eks. Figth Club.

For min del ble denne filmen ødelagt da jeg skulle leie den på VHS og en kamerat kommer bort å sier: Den er ikke så bra da, det er bare han blir spillt av Brad Pitt som kun finnes i hodet til han som er spillt av Edwar Norton fordi han er zhizofren....
    Jeg har ikke sett fight club og nå trenger jeg kanskje ikke å se den...?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes du burde se Fight Club likevel, den er genial.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et vennlig råd: Bruk forumets spoiler-mulighet i en tråd som omtaler andre som uvitende idioter

For de som ikke vet om denne muligheten:

Skriv den "hemmelige" teksten mellom en spoiler-konstruksjon som vist under:

[spoiler]SPOILER-TEKST(/spoiler)

I eksempelet over har jeg brukt vanlige parenteser for eksempelets skyld. Bytt ut disse med klamme-parenteser og teksten blir skjult (selekter teksten for å synliggjøre den), slik som dette:

[spoiler]SPOILER-TEKST[/spoiler]

Start-posten ville da omtrent blitt slik:

Sitat Opprinnelig postet av Hooligan
    F.eks. Figth Club. Ikke les videre hvis du ikke har sett den

[spoiler]For min del ble denne filmen ødelagt da jeg skulle leie den på VHS og en kamerat kommer bort å sier: Den er ikke så bra da, det er bare han blir spillt av Brad Pitt som kun finnes i hodet til han som er spillt av Edwar Norton fordi han er zhizofren....[/spoiler]
    Da må leseren faktisk gjøre noe aktivt for å lese den skjulte teksten! Det er nemlig ikke så lett å bestemme hva man skal lese og ikke på en side. Slikt går litt på automatgir...

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ringenes herre, to tårn

Ringenes herre to tårn

[spoiler]
    Rett etter jeg så Ringenes herre, den første begynte jeg å lese boken for første gang og kjente ikke historien.
    Var fortsatt i sjokk over en døende gandalf, og var godt på vei med å lese igjennom to tårn.
    Da min kamerat sier:
    Gandalf dør jo ikke, han kommer jo igjen i to tårn!
    [/spoiler]

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hørt om folk som stoppa å lese den boka pga av det. Husker ikke hvem men tror det var en av kritikerene for VG eller Dagbladet som la fra seg boka i 13 år fordi han ble så deprimert når det skjedde...

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg har ikke sett fight club og nå trenger jeg kanskje ikke å se den...?
    Jeg vil dra det så langt å kalle den en klassiker 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •