Nye filmer som det ikke er verd å kaste bort tid og penger på - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gamer, hold dere unna.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Forøvrig er det umulig å si at tråden skal handle om de "virkelig dårlige filmene som man ikke kan forstå at noen liker". Hvem definerer hvilke filmer det er? Og man må nesten gi en bedre forklaring på hvorfor man ikke liker en film enn å si at man synes den er kjedelig. Det er mye morsommere å diskutere rundt filmer enn å slenge ubegrunnede kommentarer om dem.
    +1

Helt enig, men når man først mener at en film er så utrolig dårlig så bør man beskrive det med mer enn 3 ord, for at den skal komme inn i denne tråden så bør filmene være litt objektivt vurdert. For en del av filmene som er nevnt her er det jo mange som liker og det gir jo tråden null verdi.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugesund
    Gamer, hold dere unna.
    Er vel få filmer jeg har gleda meg mer til iår.

Når man i denne tråden skal presentere en film som 'dårlig' så bør den være bomme på både sjanger og hensikt.

Jeg vil aldri la være å se en film pga en slik 'anbefaling' uansett, men kan i enkelte tilfeller senke forventningene litt og heller bli litt positivt overrasket istedet for skuffet.

Sålenge Gamer leverer blod, vold, action og lett kledde damer i bøtter og spann så blir det en 10/10 for meg. Det er det jeg forventer av den

Men som jeg skrev i 'hvilke filmer så du ikveld' tråden, Funny People med Adam Sandler var noe av det mest u-funny jeg har lidd meg gjennom på lenge. En film som handler om standup komikere bør ihvertfall ha mange gode standup-sekvenser/sett, men her ble jeg mest flau på deres vegne meste parten av tia. At den varte i 2 1/2 time hjalp heller ikke så veldig.
    Forvent litt mindre enn du tror så får du kanskje en middels god opplevelse
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •