Gode konserter på DVD/Blue-ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gode konserter på DVD/Blue-ray

Hei!

På en fredag kveld når arbeidsuka er unnagjort, liker jeg gjerne å sitte godt plantet i sofaen med pils i hånda og se på en god konsert. Problemet er at jeg ikke har så mange DVD/blue-ray(/rip) at det gjør noe, så håper noen kan komme med gode forslag.

Her er et par jeg synes er meget bra;
    Keane Live 02
    Har denne i 720P. Lyden er fantastisk og det er skikkelig gromlyd som en bare må skru opp til bristepunktet for hva både elementer og øret tåler. Skikkelig kult. Får bare lyst å reise seg opp og synge med. Selv for folk som ikke er blodfans.

Robbie Williams Live at the Royal Albert Hall. Livekonserten med swinglåter som er på albumet "Swing when you're winning". Robbie med storband i Royal Albert Hall. God lyd og tidløse sanger. Skikkelig morro.

Ramstein Live Aus Berlin er heller ikke å forrakte. God guff og mye heavy.
    Metallica S&M er ikke dum. Blir litt mye symfoni av og til da...

Er det noen dere anbefaler som gir skikkelig live-følelse med frysninger nedover ryggraden?

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kiskogl
    Hei!

På en fredag kveld når arbeidsuka er unnagjort, liker jeg gjerne å sitte godt plantet i sofaen med pils i hånda og se på en god konsert. Problemet er at jeg ikke har så mange DVD/blue-ray(/rip) at det gjør noe, så håper noen kan komme med gode forslag.

Her er et par jeg synes er meget bra;
    Keane Live 02
    Har denne i 720P. Lyden er fantastisk og det er skikkelig gromlyd som en bare må skru opp til bristepunktet for hva både elementer og øret tåler. Skikkelig kult. Får bare lyst å reise seg opp og synge med. Selv for folk som ikke er blodfans.

Robbie Williams Live at the Royal Albert Hall. Livekonserten med swinglåter som er på albumet "Swing when you're winning". Robbie med storband i Royal Albert Hall. God lyd og tidløse sanger. Skikkelig morro.

Ramstein Live Aus Berlin er heller ikke å forrakte. God guff og mye heavy.
    Metallica S&M er ikke dum. Blir litt mye symfoni av og til da...

Er det noen dere anbefaler som gir skikkelig live-følelse med frysninger nedover ryggraden?
    Vil anbefale at du sjekker andre tråder...da det er tråder om dette allerede.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •