Far Cry : Uwe Bolle spyr ut mer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Far Cry : Uwe Bolle spyr ut mer

Jaura...vår godeste Uwe Bolle har gjort det igjen damer og herrer!

Tatt en god historie og voldtatt den så hardt inn i gamperæva som bare Uwe Bolle får til. Noe av filmen er tro til spillet, men med dårlige skuespillere,dårlig lyd,dårlig musikk,dårlig filming...osv osv

Det som overasket meg mest var at det faktisk var endel kjente skuespillere med i filmen, alle gjengangere som har vært ofte i Uwe Bolle sine andre filmer og kvaliteten på disse skuespillerne er egentlig bra, bare synd alle andre er så utrolig elendige.

Styr unna..kun for virkelig HARDCORE fans av spillet eller Gud forby av Uwe Bolle.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det at denne mannen får lov til å holde på slik han gjør er jo bare helt sinnsykt. Hvor full må man være for å se denne?

Men uansett er det jo sjeldent at spill basert på filmer og filmer basert på spill er bra.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Postal var jo fantastisk da, og Alone in the dark er meget underholdende. Jeg har endel av filmene han har laget, og kommer til å fortsette å kjøpe filmene hans. At noen ikke liker dem, greit nok, men så elendig som alle vil ha det til er det ikke.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •