Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 37 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 722

Tråd: Avatar

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    Jess! Den kommer trolig før "Avatar 2". han skal produsere en nyinnspilling av Fantastic Voyage og undervannsfilmen Sanctum. Terminator 5 og Forbidden Planet står under In Development:

Battle Angel (2011) - News

James Cameron (I)

James Cameron Future projects - Wikipedia, the free encyclopedia

Titanic blir konvertert til 3D eller 2.8D som Cameron kaller det. Kommer våren 2012, 100 år etter.
    Titanic slippes nok 12 februar 2012, siden det er dagen for forliste (Hvis jeg ikke husker feil, gidder ikke google )

Terminator 5 har han absolutt ingenting med å gjøre. Den står på han fordi han blir kreditert med "Characters Created by" på manus siden. Det er det samme på T3 og T4. Det eneste han hadde med T3 å gjøre var å si det var greit at Arnold gjorde den, men han fikk huske på å kreve at lønnen startet på samme nummer som filmen hadde. Dermed fikk han 30 millioner dollar i lønn

Vil nok tippe "Battle Angel" er flyttet til 2012 en gang.

"Avatar 2" tar nok heller ikke så lang tid som forrige gang, så folk sa 3.5 år på den. Men Cameron har selv sakt at alt ligger klart for den, de trenger ikke utvikle noe for å lage den slik de måtte med første film. Det er bare manuset han trenger å jobbe med. Dette fikser han mans han driver med etter arbeidet på "Battle Angel".

Men samme hvilken film som kommer når, så slipper vi i hvertfall å vente 12 år på neste kino film fra ham.

Husk han også jobber med den Hiroshima filmen, om mannen som først ble truffet av bomben i Hiroshima, så tok toget hjem til Nagasaki, og traff på en til, ikke den beste uken i mannens liv med andre ord

Imdb er nok en mer nøyaktig og oppdater info kilde enn wikipedia, her er listen hans over kommende prosjekter:

The Last Train from Hiroshima: The Survivors Look Back (details only on IMDbPro)
    Heavy Metal (details only on IMDbPro)
    Terminator 5 (details only on IMDbPro)
    Forbidden Planet (details only on IMDbPro)
    Fantastic Voyage (details only on IMDbPro)
    The Dive (details only on IMDbPro)
    Nagasaki Deadline (details only on IMDbPro)

Det er jo snakk om at han skal lage en sekvens/del av "Heavy Metal" remaken/oppfølgeren som kommer også. Men dette krever ikke så mye som en skikkelig film, da den er animert, og ikke motion capture som "Avatar"

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Terminator 5 har han absolutt ingenting med å gjøre. Den står på han fordi han blir kreditert med "Characters Created by" på manus siden. Det er det samme på T3 og T4. Det eneste han hadde med T3 å gjøre var å si det var greit at Arnold gjorde den, men han fikk huske på å kreve at lønnen startet på samme nummer som filmen hadde. Dermed fikk han 30 millioner dollar i lønn
    Svarte! Håpet på Terminator 5 jeg nå, når han er ferdig i politikken, og kanskje med en ung Arnold! 8) ... James Cameron on how 'Avatar' technology could keep Clint Eastwood young forever | EW.com

Vil nok tippe "Battle Angel" er flyttet til 2012 en gang.

"Avatar 2" tar nok heller ikke så lang tid som forrige gang, så folk sa 3.5 år på den. Men Cameron har selv sakt at alt ligger klart for den, de trenger ikke utvikle noe for å lage den slik de måtte med første film. Det er bare manuset han trenger å jobbe med. Dette fikser han mans han driver med etter arbeidet på "Battle Angel".

Men samme hvilken film som kommer når, så slipper vi i hvertfall å vente 12 år på neste kino film fra ham.
    Jepp:-D det tok jo tid å finne ut av all den nye teknologien også. Vil gå mye raskere, mer effektivt på de neste filmene. Bare å kjøre på med filmprosjekter nå. Cameron kan vel produsere og regissere alt hva han vil nå.

Husk han også jobber med den Hiroshima filmen, om mannen som først ble truffet av bomben i Hiroshima, så tok toget hjem til Nagasaki, og traff på en til, ikke den beste uken i mannens liv med andre ord
    Hehe snakk om uflaks. Høres HBO interessant ut, den visste jeg ikke om.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    Hehe snakk om uflaks. Høres HBO interessant ut, den visste jeg ikke om.
    James Cameron + Atomic Bombs = ??? -- Ain't It Cool News: The best in movie, TV, DVD, and comic book news.

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått sett Avatar på Bluray nå da? Så dvd´n stod i utleiehyllene på den lokale kiosken nå.

Hadde vært morsomt å fått høre hvordan kvaliteten er både på lyd og bilde-siden.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Hadde vært morsomt å fått høre hvordan kvaliteten er både på lyd og bilde-siden.
    Den bør være fantastisk siden alt av ekstramateriale er droppet for å maksimere lyd/bildekvalitet.

Sitat Opprinnelig postet av HighDefDigest
    "we wanted to do something really special and reach for the best presentation of any film in the history of the format. Everything that is put on a disc takes up room – the menus, the extras, the trailers and studio promotions – and we got rid of all of that so we could give this movie the best picture and sound possible."
    'Avatar' Blu-ray Confirmed for April | High-Def Digest

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått med meg mye av skryte til Cameron om akkurat det, så jeg håpet noen kunne bekrefte dette av de som har fått testet den nå.

Frister mye å dra å til narvesen å fått lånt et BD eksemplar, men prøver å holde igjen på tøylene til effektforsterkeren ankommer, så jeg får nyte lyden av den også samtidig. Ser for meg et lite film-nirvana skjønner du. Spesiellt siden jeg ikke har sett den enda.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,638
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått sett Avatar på Bluray nå da? Så dvd´n stod i utleiehyllene på den lokale kiosken nå.

Var en i går som kommenterte den i "hvilken film så du i går"-tråden.

Han skrøt av den tekniske kvaliteten med tanke på lyd og bilde.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den tekniske kvaliteten er helt top of the line på blu-ray. Lyd og bilde i referanseklasse!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info Andreas! Så du hadde skrevet litt om denne på "Hvilken film så du i går", men tenkte jeg skulle vente med masinga til du hadde sett hele filmen.

Da steg forventingene enda noen hakk, det fører ofte til et stygt fall.. Håper det ikke skjer med denne.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info Andreas! Så du hadde skrevet litt om denne på "Hvilken film så du i går", men tenkte jeg skulle vente med masinga til du hadde sett hele filmen.

Da steg forventingene enda noen hakk, det fører ofte til et stygt fall.. Håper det ikke skjer med denne.
    Hvis du tenker på lyd og bildekvaliteten har du ingenting å frykte, om du liker filmen er en helt annen sak...
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Hvis du tenker på lyd og bildekvaliteten har du ingenting å frykte, om du liker filmen er en helt annen sak...
    Har du sett filmen i 3D på kino? Hvordan fremstår effektene osv på denne fremfor på kino?

De 2D klippene jeg har sett på TV har langt fra imponert. Men har ikke funnet mer enn 2 knøtte glipper de gangene jeg har sett den på kino.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tekniske kvaliteten er helt top of the line på blu-ray. Lyd og bilde i referanseklasse!
    Hvor kjøpte du den?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett filmen i 3D på kino? Hvordan fremstår effektene osv på denne fremfor på kino?

De 2D klippene jeg har sett på TV har langt fra imponert. Men har ikke funnet mer enn 2 knøtte glipper de gangene jeg har sett den på kino.
    Jeg har sett den på kino i 3D og ble ikke så imponert, 3D effektene er kule, men masse annet er dårligere. Jeg likte filmen mye bedre i 2D i min kino enn i 3D på kino. Effektene fremstår som meget bra!:-D
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evgeny
    Hvor kjøpte du den?
    Har ikke kjøpt den enda, den er leid.
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett den på kino i 3D og ble ikke så imponert, 3D effektene er kule, men masse annet er dårligere. Jeg likte filmen mye bedre i 2D i min kino enn i 3D på kino. Effektene fremstår som meget bra!:-D
    Tenkte ikke på selve 3D effektene. Men kun de rene visuelle effektene, men du nevner nok dem til slutt der tenker jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

blu ray review av avatar

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere har vel sikkert fått med dere at Elkjøp har den til 99,- på BD? Inkl dvd.

Elkjøp - Avatar (Blu-ray inkl. DVD-utgave)

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Titanic slippes nok 12 februar 2012, siden det er dagen for forliste (Hvis jeg ikke husker feil, gidder ikke google )
    14 april

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Wessey
    Dere har vel sikkert fått med dere at Elkjøp har den til 99,- på BD? Inkl dvd.

Elkjøp - Avatar (Blu-ray inkl. DVD-utgave)
    På Amazon sine sider om AVATAR:
    Please note: This edition of the film is not in 3D. Also, we recommend customers with older Blu-ray players update their player firmware to ensure successful playback of this product. More information about Blu-ray player firmware updates can be found here.
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Side 21 av 37 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •