Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 37 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 722

Tråd: Avatar

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne var jo også fantastisk.

I have this deal with fox, that whenever one of my movies makes more than a billion dollars....

[youtube]iURoCqwGnQE[/youtube]
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    I have this deal with fox, that whenever one of my movies makes more than a billion dollars...
    He-he-he... det er gutten sin det ;-)

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [youtube]Aao0YSITuxc[/youtube]
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen butikker i norge som har fått denne inn på bluray ennå? Flerer butikker i USA selger allerede 1 uke før release.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv Playcom oslo har problemer med å få kloa i denne før tia. De tror at distributøren i USA er engstelige for å sende ut av landet før tia..

Har selv bestilt på DVDworldusa med uber express frakt i håp om å ha på tirsdag el onsdag..

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv Playcom oslo har problemer med å få kloa i denne før tia. De tror at distributøren i USA er engstelige for å sende ut av landet før tia..

Har selv bestilt på DVDworldusa med uber express frakt i håp om å ha på tirsdag el onsdag..
    er det dyrt for frakt? DVDworldusa

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    filmen koster **** meg £ 21.99 der. Ikke billig asa

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart de sier den er Sonefri. Fox har vel vært så å si det eneste selskapet som har sonesperret ALT på Blu-ray. Men det kan jo hende de tester med denne, spesielt siden de slipper den samtidig på alle kontinenter.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evgeny
    filmen koster **** meg £ 21.99 der. Ikke billig asa
    Pristråd finner du andre steder, her var det om å gjøre å få den fort som ****

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pristråd finner du andre steder, her var det om å gjøre å få den fort som ****
    Er du uheldig så bruker posten lang tid på å fortolle den

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe denne på blu-ray.

På den ene siden er den en film alle bør ha i hylla. På den andre siden er den en helt forutsigbar sak uten originale momenter som jeg overhodet ikke føler at har noen gjentakende underholdningsverdi.

Spørs om ikke denne utrolig nok forblir ukjøpt i min samling. Var ganske skuffet over denne må jeg innrømme. Ikke imponerende som film, og ikke imponerende visuelt. Jeg skulle ønske de dro det stilistiske i actionsekvensene mye lengre, f.eks mer ala Transformers-filmene. Det ble liksom altfor tamt og tradisjonelt der det kunne vært episk og en stilistisk nytelse i utdeling av ødeleggelse. Det er mulig den gir mer for de ytterst få som kan se den i 3D.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg står litt i samme dilemma.
    Skal jeg kjøpe Avatar på BD, eller kun leie den?
    Jeg har ikke sett filmen, så jeg vet ikke om jeg liker den eller ikke.
    Men til eksempel står mine Ringenes Herre filmer kun og samler støv.
    Likte overhodet ikke filmene, men følte det var må-ha-filmer siden de nærmest er for klassikere å regne. Men jeg kunne like godt spart plassen til noe jeg heller vil se.

Så Avatar er jeg usikker på om blir på leie eller kjøp.
    Men den 3D-fanatikeren jeg er, så skal jeg garrantert kjøpe 3D-versjonen når den kommer.
    Kanskje denne std releasen blir leiet...

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer til å kjøpe denne i slutten av april. Jeg har ikke sett den, men tror det er en fin film som kan være verdt å eie og som samtidig kan fungere som en "demofilm" til gjester.

I tillegg blir det alltid slik når jeg leier at jeg slurver på meg overleie tilsvarende det jeg må betale for filmen dersom jeg skulle ha kjøpt den. 8)

Synes også det er supert at den kommer i 16:9 format.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe denne på blu-ray.

På den ene siden er den en film alle bør ha i hylla. På den andre siden er den en helt forutsigbar sak uten originale momenter som jeg overhodet ikke føler at har noen gjentakende underholdningsverdi.

Spørs om ikke denne utrolig nok forblir ukjøpt i min samling. Var ganske skuffet over denne må jeg innrømme. Ikke imponerende som film, og ikke imponerende visuelt. Jeg skulle ønske de dro det stilistiske i actionsekvensene mye lengre, f.eks mer ala Transformers-filmene. Det ble liksom altfor tamt og tradisjonelt der det kunne vært episk og en stilistisk nytelse i utdeling av ødeleggelse. Det er mulig den gir mer for de ytterst få som kan se den i 3D.
    Av det jeg har sett av den i 2D så virker effekter osv mye dårligere der enn i 3D utgaven. Men har kun sett 2D av den på TV, så vi får se når jeg får den på BD snart.

Personlig så syntes jeg actionsekvensene i Avatar er mye bedre enn Transformers. Transformers filmene er av filmene som alltid skal prøve å overgå alt som har kommet før. Action sekvensene der blir rett og slett for mye av det gode. Det blir masete og rotete, og tidvis litt dumt. Er også av de som er dritt lei når ting skal lage stilistisk og i slowmotion. Det holdt lenge med den første Matrix-filmen.

Det er det som er bra med Avatar, er så se hvordan den virkelige action mesteren James Cameron viser alle hvordan man egentlig skal lage action scener, man trenger ikke tusen klipp, da er det mye man misser. Fra regissører som Michael Bay osv (Jeg er stor fan av ham også bare for å ha sakt det). Så bruker de ofte hurtige klipp for å slippe unna med dårlige effekter, eller tåplige sekvenser. En annen som vet hvordan film skal lages er Steven Spielberg, bare se åpningssekvensen til "Saving Private Ryan", hvor vi pøses på med inntrykk. Spielberg vet at for mye info på kort tid gjør at vi blir slitne og lei, så flere ganger i den sekvensen for å roe ned, før han gir oss ******* igjen, så stanser han lyden og fokuserer på små ting, som karakterer osv. Det er ikke bare for å vise oss hvordan karakterene reagerer, men for å gi oss pusterom.

Michael Bay bare pøser på uten å tenke slik, dermed får mange følelsen av at det faktisk blir for mye.

Men smaken er jo forskjellige, kanskje man begynner å bli gammel når man har rundet 30?

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Av det jeg har sett av den i 2D så virker effekter osv mye dårligere der enn i 3D utgaven. Men har kun sett 2D av den på TV, så vi får se når jeg får den på BD snart.

Personlig så syntes jeg actionsekvensene i Avatar er mye bedre enn Transformers. Transformers filmene er av filmene som alltid skal prøve å overgå alt som har kommet før. Action sekvensene der blir rett og slett for mye av det gode. Det blir masete og rotete, og tidvis litt dumt. Er også av de som er dritt lei når ting skal lage stilistisk og i slowmotion. Det holdt lenge med den første Matrix-filmen.

Det er det som er bra med Avatar, er så se hvordan den virkelige action mesteren James Cameron viser alle hvordan man egentlig skal lage action scener, man trenger ikke tusen klipp, da er det mye man misser. Fra regissører som Michael Bay osv (Jeg er stor fan av ham også bare for å ha sakt det). Så bruker de ofte hurtige klipp for å slippe unna med dårlige effekter, eller tåplige sekvenser. En annen som vet hvordan film skal lages er Steven Spielberg, bare se åpningssekvensen til "Saving Private Ryan", hvor vi pøses på med inntrykk. Spielberg vet at for mye info på kort tid gjør at vi blir slitne og lei, så flere ganger i den sekvensen for å roe ned, før han gir oss ******* igjen, så stanser han lyden og fokuserer på små ting, som karakterer osv. Det er ikke bare for å vise oss hvordan karakterene reagerer, men for å gi oss pusterom.

Michael Bay bare pøser på uten å tenke slik, dermed får mange følelsen av at det faktisk blir for mye.

Men smaken er jo forskjellige, kanskje man begynner å bli gammel når man har rundet 30?
    Helt enig i alt det du sier, men jeg elsker jo transformers filmene også da, selv om det kan bli litt mye noen ganger. Når det gjelder effekter i 2d vs 3d så er jeg helt enig, Men bildet i 2d på den kinoen jeg så avatar var jo like dårlig som en dvd. 2d blir nok noe helt annet på bluray.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns ikke blandingen av live action og ny CGI teknologi fungerte optimalt.

"The mixture of live-action and CG is a little trickier in 3-D than it is 2-D." Cameron continued:

”the tricky scenes are where you're blending live-action photography, stereoscopic photography, and CG. Shooting live stuff in 3-D and then adding CG characters and landscapes beyond that, that's a little tricky.”

Håper på mer live action i Camerons neste film ”The Dive”

Live action - undervanns 3D - James Cameron

Back to the Abyss :-D

Vedlegg 64380 Vedlegg 64381

MarketSaw - Exclusive Info: Hold Your Breath - THE DIVE Will Be Up Next!!

MarketSaw - Want To See Photos Of Cameron Prepping For THE DIVE From 2003?

"THE DIVE is based on a true story of a Cuban free diver Francisco "Pipin" Ferreras and his love affair with a French woman - Audrey Mestre. Mestre perishes while in competition after being trained by her lover.

THE DIVE is going to be a spectacular movie! It should be the pinnacle of everything that Cameron has achieved with underwater work in his career because now he is using 3D. Yes, THE ABYSS was a staggering accomplishment, but I look for realism, elegance and of course that relationship between Pipin and Audrey to be front and center."

Håper Cameron kommer med mørk sci-fi \ action igjen også.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    Håper Cameron kommer med mørk sci-fi \ action igjen også.
    "The Dive" er en enkel film, kjapp å lage siden den ikke trenger så enorme mengder med CGI laget.

Mens han laget startet produksjonen av "Avatar", så har han samtidig utviklet mye for "Battle Angel", som nok fortsatt kommer nokså fort, og selv med "The Dive", så skal han greie å få ut "Battle Angel" i 2012. Det var lenge denne som skulle kommer før "Avatar".

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    "The Dive" er en enkel film, kjapp å lage siden den ikke trenger så enorme mengder med CGI laget.

Mens han laget startet produksjonen av "Avatar", så har han samtidig utviklet mye for "Battle Angel", som nok fortsatt kommer nokså fort, og selv med "The Dive", så skal han greie å få ut "Battle Angel" i 2012. Det var lenge denne som skulle kommer før "Avatar".
    Jess! Den kommer trolig før "Avatar 2". han skal produsere en nyinnspilling av Fantastic Voyage og undervannsfilmen Sanctum. Terminator 5 og Forbidden Planet står under In Development:

Battle Angel (2011) - News

James Cameron (I)

James Cameron Future projects - Wikipedia, the free encyclopedia

Titanic blir konvertert til 3D eller 2.8D som Cameron kaller det. Kommer våren 2012, 100 år etter.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 20 av 37 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste