Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 37 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 722

Tråd: Avatar

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En artikkel i The Guardian som oppsumerer reviews fra mange kilder med linker;

Avatar: review of reviews of James Cameron's 3D space opera

+

Rotten Tomatoes 100% Fresh!

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra anmeldelse!

The Best AVATAR Review To Date... l

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk vel ikke noe mindre lyst til å se den nå nei ;-)

Har den fått noen dårlige anmeldelser i det hele tatt?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Har den fått noen dårlige anmeldelser i det hele tatt?
    Det er en innsent bruker anmeldelse på aintitcoolnews.com som ikke er like positive som de 5 andre de la ut samtidig.

Har ikke lest noen av anmeldelsene, vil ikke vite for mye om ting og tang før jeg ser den. Noe som bare er 2 dager til

Da er 12 års venting på neste Cameron film endelig over. Så på mandage så er det bare å vente på neste igjen.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så var den sett! Var på Colosseum i kveld kl. 20:50, og til tross for at det var fryktelig mange som kom for sent, at det var ekstremt mye 'glitches' i selve filmfremvisningen (virket som om fremviser hadde et problem) og at tekstingen var ubehagelig - det er en fantastisk film. Utrolig flotte scener, man tenkte sjelden over at det var genererte figurer - alt var faktisk veldig naturtro, spesielt imponert over bevegelsene til figurene, ikke noe kunstig over det i det heel tatt.

Anbefales! :-)

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det sies og være den dyreste filmen som er laget hørte jeg på radioen for litt siden

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja dyr og dyr... alt er vel relativt Ryktet sier at den kostet rundt 2,4 milliarder(!!!) Satt i perspektiv av hva som skjer rundt i verden, så er det selvsagt helt forkastelig å bruke slike summer på en film, men-men... billett er uansett bestillt til kveldens forestilling, og jeg gleder meg

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sett den i kveld. En utrolig film! Anbefales på det sterkeste.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Tja dyr og dyr... alt er vel relativt Ryktet sier at den kostet rundt 2,4 milliarder(!!!) Satt i perspektiv av hva som skjer rundt i verden, så er det selvsagt helt forkastelig å bruke slike summer på en film, men-men... billett er uansett bestillt til kveldens forestilling, og jeg gleder meg
    Tror det var ca 1.1 for produksjon og 1.3 for promotering, mener jeg leste det på vg.no.

Edit: Ifølge en beregning The New York Times har gjort, nærmer totalsummen seg 500 millioner dollar, eller 2,9 milliarder kroner: Et budsjett på 1,7 milliarder i tillegg til et markedsføringsbudsjett på rundt 1,2 milliarder kroner.
    Film: Leona overstrålte «Avatar»-stjernene VG Nett

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett kl 18.25 i sal 7 på Kino1 i sandnes. Meget bra film ja. Heldigvis ingen problemer, men synes teksten var plagsom (er jo alltid det, men var extra ille på 3d syntes jeg)
    Var første film jeg så med Dolby 3D, og det var meget underholdende. Synes dog jeg ble litt sliten i øynene av den 3D'en også da..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt fantastisk film og det er langt fra bare effekter! En av de beste filmene jeg har sett på lenge, og effektene er helt state of the art. Fotorealistisk som bare det, bortsett fra nattscenene med alt lyset, men det er jo ikke noe vi ser vanligvis. Na´viene ser helt ekte ut selv om de er 3m høye og blå. Jeg syns historien var meget bra og "skuespillerene" gjør en meget bra jobb. Denne anbefales på det sterkeste!:-D

3D er jeg ikke helt fortrolig med da brillene ikke helt passer og de stjeler for mye lys, men det er en kul effekt. Skal se den i 2D også.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den sett og den skuffet ikke. Utrolig bra film. Så den i 3d men må si at det skuffet. Var første gang jeg så 3d og det var kult til tider, men ble veldig sliten og syns til tider at det bare så rart ut. Syns 3d effekten tok fokuset bort fra selve filmen, og som nevnt tidligere så ødelegger teksten veldig mye. Den ble enda værre med 3d.

Filmen er konge og anbefales på det varmeste, desverre har tønsberg kino ræva lyd, så lyden og 3d ødla litt for meg men gleder meg til å se den på bluray uten tekst. det blir bra.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk også sett denne ikveld, og effektmessig så er filmen bare helt fantatisk... dog så jeg den bare på en vanlig kino! Bevegelsene på hestene og fuglene er ikke helt 100%, men ellers meeeget bra. Storyen blir ikke uventet veldig amerikansk mot slutten, men det var vel kanskje heller ikke helt uventet. Gleder meg virkelig til jeg kan se denne på blådisc hjemme

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    721
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi får bare håpe vi kan få kjøpt filmen i 3d slik som den ble vist på kino og ikke den crappy 3d versjonen som ettpar andre filmer har blitt gitt ut i 3d på, med elendige rød/grønn briller.

Jeg så den i 3d ikveld og det var helt knall. historien er ikke kjempeorginal, men måten den er gjennomført på gjør den bare så utrolig bra. alt var i tillegg veldig polert, jeg fant ikke mye å sette fingeren på. :O. minimalt med logiske brister her ja.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg virkelig til å se denne filmen....men mest til å se hvordan 3D biten er..har sett kun hvordan det fungerer på en Acer bærbar pc med 3D skjerm..og det var virkelig heftig.

Så til di av dere som har sett den og som er positvite til 3D hva synes dere? Grunnen til jeg skriver til di av dere som er positive er at det er faktisk veldig mange som er negative til 3D.

Fleste klager på at det er så tungvint å ha på briller...noe som er bare vas. Så derfor formulerer jeg meg slik jeg gjør.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så filmen nå og den var helt rå. Jeg så den i RealD 3D og kan si at det er ikke 100% perfekt. Bildet er ikke alltid 100% skarpt og kan være litt rart for øyene men det er ikke så ofte det skjer. Jeg har lest flere har sagt at Dolby 3D er litt bedre enn RealD 3D. Noen som har sett den i Dolby 3D og kan dele erfaring?

Newcomer illusion sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ugh, så filmen på Mosjøen Kino og ble ytterst irritert på bildekvaliteten, for det første er det ikke digital kino, og for det andre så klarer ikke tenåringene som nå styrer projektoren å stille den rett i fokus. Så jeg måtte se hele filmen med uklart bilde.

Men det stoppet meg ikke i å forelske meg i denne filmen. Noe så livstro og bra animert har jeg aldri sett maken til, frysninger fikk jeg stadig.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Fleste klager på at det er så tungvint å ha på briller...noe som er bare vas. Så derfor formulerer jeg meg slik jeg gjør.
    Bruker du selv vanlige briller? Å ha 3D-briller-på-briller er i alle fall ikke spesielt behagelig...

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Bruker du selv vanlige briller? Å ha 3D-briller-på-briller er i alle fall ikke spesielt behagelig...
    Ja jeg har tv/lese briller, regner med det kommer clipons for dem som bruker briller. På Acer sin bærbare pc med 3D så følger det med både vanlige briller og clipons.

Og etter hva jeg har lest og sett på klipp fra messer på youtube så er det noen av brillene som er laget til å passe bra selv om en bruker briller.

Om det her blir populært så kommer det nok til å komme mange forskjellige briller i salg i alle prisklasser skulle en tro. Alt ifra dem som sitter skeivt å jævlig til reneste RayBan's...

Eller hva tror resten av folket?

Side 12 av 37 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •