The Expendables (2010)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 77
    Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Expendables (2010)

Hahaha. Jeg gleder meg!

Se på det her:
    - Sylvester Stalone
    - Jet Lie
    - Jason Statham
    - Dolph Lundgren

Mangler egentlig bare Arnold nå!

- The ultimate guy-movie - Blir den omtalt som. Haha jeg ler. Sjekk all ironien og sarkasmen på IMDb sitt forum. Americans amuse me :P

" Needs a black guy.... "
    " statham and jet li do NOT belong to this film.(they are not 80´s heroes) "
    " Why Mickey Rourke has been casted here why not Chuck Norris Instead? "
    +++ mange mange andre fine!!!

Hahaha
    Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne på kino på torsdag. Jeg er stor fan av 80 og 90 talls action, spesielt filmene til arnold og stallone. Hadde skyhøye forventninger og bare visste at jeg kom til å digge filmen.

Filmen skuffet ikke. Den var faktisk akkurat som forventet. God gammel overdrevet action. Kjente nostalgien komme krypende. Veldig artig og se sly og lundgren i samme film igjen Statham leverer også varene.

Scenen i kirken med bruce willis, stallone og arnold tar kaka. det var utrolig morsomt. Umulig og ikke dra på smilebåndet hvis man er fan av stallone og arnold

Den er ganske voldelig. Er noen armer og hoder som blir kappet av, og kniver i strupen og alt det der. Fikk en liten rambo 4 feeling noen ganger. Kjempe gøy

terningkast 6 fra en 80-90 talls fan

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg!!

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gleder meg sinnsykt jeg også, denne skal jeg se på ringen 2! Skuespillere: Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Eric Roberts, Randy Couture, Steve Austin, David Zayas, Giselle Itie, Charisma Carpenter, Gary Daniels, Terry Crews, Mickey Rourke, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må bare bli bra, eller så blir den så fantastisk råtten at den er bra. Men uansett så tviler jeg på at onkel Oscar kommer på besøk.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    27 den kommer på kino?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja. stemmer. Kommer den 27. Jeg så den på kilden kino den 12. Kilden hadde førpremiere på en rekke filmer som ikke har kommet enda

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke tvil om at dette kommer til og bli et hjerneløst fyrverkeri ifra 80 og 90tallet , vi kommer nok til og se alt vi vil se uten og ta for seriøst i.
    Tror det kommer til og bli en no-brainer rett frem action film med 90db++ konstant.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuri555
    Det er ikke tvil om at dette kommer til og bli et hjerneløst fyrverkeri ifra 80 og 90tallet , vi kommer nok til og se alt vi vil se uten og ta for seriøst i.
    Tror det kommer til og bli en no-brainer rett frem action film med 90db++ konstant.
    Det er jo digg det. Lenge siden Rambo 4.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe enig. Dette blir nok rein underholdning fra start til slutt uten å løfte en hjernecelle!

Noen som har tips til en kino der de alltid spiller GRISEHØYT? For denne filmen skal sees med volum fra h******! Ringen slår på stortromma av og til men. Colloseum er ubrukelig, mens Drammen og Sandvika er veldig varierende.. 8)

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hehe enig. Dette blir nok rein underholdning fra start til slutt uten å løfte en hjernecelle!

Noen som har tips til en kino der de alltid spiller GRISEHØYT? For denne filmen skal sees med volum fra h******! Ringen slår på stortromma av og til men. Colloseum er ubrukelig, mens Drammen og Sandvika er veldig varierende.. 8)
    Jeg liker Ringen 2 veldig godt, har vært på drammen kino EN gang og har en god erfaring med den største salen der, diiiiger skjerm! Colloseum viste en ny side av seg selv under inception, men det holdt ikke mål for det, så blir derfor ringen 2 på meg ihvertfall

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne på Sandvika sal 2. De spillte grisehøyt!

Så til filmen: HAHAHAHAHAHAHHAAHHHAHAA! Dette er desidert den mest brutale, mest tankeløse og definitivt den råeste og mest underholdende action filmen jeg har sett! Dette er rein brutal og blodig underholdning fra ende til annen! Det er så mye utrolig kule brutale slosscener, masse heftige eksplosjoner, dritkule karakterer og heftige "gønnere" at jeg bare satt å smilte under hele filmen.

Dette er IKKE oscar materiale. Historien er tynn, og henger ikke helt på greip til tider, men hvem bryr seg. Dette er underholdning og action som bare Stallone, Statham og gutta kan.

Her må du bare skru av hjernen, skru på macho modus med gutta og nyte! Du kommer til å sitte med et glis både under og etter filmen!

Eneste minus er at den er for kort. Skulle vart lengre enn 1t 40 min! (men det kommer visst en directors cut på blu-ray, og Stallone planlegger allerede en toer!)

Terningkast underholding: 7!

Takk Stallone!

Men jeg reagerte at det var et par fedre som tok med seg guttungen på sikkert 10 år for å se denne. Dette er drøyt. Det er en ganske drøy og unødvendig torturscene, og MYE blod og gørr i denne filmen, så jeg anbefaler det ikke!

NB: ikke ta med dama....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YouTube - Terry Crews (The Expendables) [HD]

SPOILER!!

Min personlige favorittscene!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, den er så rå. Store deler av salen var i "hahahahåhåhå" humør og da snakker vi underholdene action!

Newcomer DrHolm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Why don't we have dinner?!
    -Sure, when?
    -In a 1000 years.
    -...To soon..

YouTube - The Expendables - Scene With Stallone, Willis, Schwarzenegger

Det beste jeg har sett fra Stallone, by far!!

En lengre versjon på BD hadde vært på sin plass.

Om det kommer en film nr. 2 ser jeg bare som positivt, denne sjangeren (Med noen som virkelig KAN denne sjangeren!!!) er en uuttømmelig kilde.
    Så lenge man har mengder med muskler, tørre vitser (ikke utvaska komikere..) og mere muskler, så er manuset ubetydelig. :lol:

Jeg vil ha mer!!!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leste en artikkel for en stund tilbake om at Stallone muligens planla å lage en directors cut på Bluray fordi han måtte "tone ned" (haha, ja faktisk) noe av volden i kinoreleasen slik at den kunne gjøre en større suksess. Veit ikke om dette har skjedd, eller skjer eller ikke, men det får vi vel vite om et par mnd.

og 2er kommer! Jeg vil også ha mer!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Scenen i kirken med bruce willis, stallone og arnold tar kaka. det var utrolig morsomt. Umulig og ikke dra på smilebåndet hvis man er fan av stallone og arnold
    enig! det var den beste scenen i hele filmen! ellers synes jeg det kanskje er *årets film* etter min mening!

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes filmen var veldig bra. God action kvalitet mens samtidig mye humor.

Syntes den pumpehagla var helt sykt. Sykeste jeg har sett
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Expendables ble desverre en liten skuffelse for min del. Storyline er utvannet, billig og man får en distinkt følelse av å ha sett det hele så alt for mange ganger før. Greit nok - dette er ikke ment å være enn dyp film med masse vendinger, men her har de åpenbart hatt et stort budsjett.

Det var ikke plass til noe "sentimental" rolle i denne filmen, så Mickey Rourke ble egentlig bare overflødig når han sitter å griner i flere minutter. Stallone prøvde å veksle mellom seriøs og morsom, men bortsett fra noen kjappe og middels artige "one-liners" ble det heller ganske magert skuespill. Arnold. Vel...han var med bare fordi han heter Arnold. Jason Statham fungerer - men har vi ikke sett det før?

Og kan noen fortelle Dolph Lundgren at han må holde seg langt unna alt som heter kamera? I det minste sette på han et munnbind om man må bruke han som statist. Ble bare irritert av å høre han åpne brødboksen...

De mer ukjente skuespillerene var satt til å spille seriøse - og rent bortsett fra at denne filmen faktisk ikke trengte noen seriøse roller, så var de heller ikke spesielt troverdige.

Greit nok som et tidsfordriv, men jeg hadde faktisk håpet på noe mer.

Newcomer McBain sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du forstår ikke poenget med filmen.

Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    The Expendables ble desverre en liten skuffelse for min del. Storyline er utvannet, billig og man får en distinkt følelse av å ha sett det hele så alt for mange ganger før. Greit nok - dette er ikke ment å være enn dyp film med masse vendinger, men her har de åpenbart hatt et stort budsjett.

Det var ikke plass til noe "sentimental" rolle i denne filmen, så Mickey Rourke ble egentlig bare overflødig når han sitter å griner i flere minutter. Stallone prøvde å veksle mellom seriøs og morsom, men bortsett fra noen kjappe og middels artige "one-liners" ble det heller ganske magert skuespill. Arnold. Vel...han var med bare fordi han heter Arnold. Jason Statham fungerer - men har vi ikke sett det før?

Og kan noen fortelle Dolph Lundgren at han må holde seg langt unna alt som heter kamera? I det minste sette på han et munnbind om man må bruke han som statist. Ble bare irritert av å høre han åpne brødboksen...

De mer ukjente skuespillerene var satt til å spille seriøse - og rent bortsett fra at denne filmen faktisk ikke trengte noen seriøse roller, så var de heller ikke spesielt troverdige.

Greit nok som et tidsfordriv, men jeg hadde faktisk håpet på noe mer.

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •