The Expendables (2010) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 77
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitter på vippepinnen til og se denne da det har vært maneg julefilmer og gått igjennom fra ende til annen i en 14 dager tid :-s

Ser ut til at en kan forvente seg bra utbytte i lyd og noe rundt middels i handling og god underholdning.

Må si det frister noe jævlig i kveld og snurre filmen :-D

--------------------------------------------------------------------------------------

NÅ ligger den klar i spilleren og nå skal det bli noe helsikke til liv her ja :-D

Den siste krampetrekningen fra de gamle gubbene... :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt skuffa

The Expendables har jo som mål å være som 90 tallets store actionfilmer, dessverre tar den med seg litt for masse til 2010.

Fantastisk å sjå så mange gamle helter i en og samme filmen.
    Filmen har jo grei underholdningsverdi men skulle gjerne sett en del ting forandra til Expendables 2.

Dialoger er unaturlige og stive.
    Actionscener er filma for tett og derfor får man med seg lite av teknikken. (Mulig det er vanskelig å få 60 åringane i bevegelse uten at det blir avslørt
    Jet Li er for lite brukt og framstilt for pinglete. (Statham og Li er vel de to i denne filmen som virkelig kunna laga kampsport scener)
    Dolph sin rolle er teit, og mannen med 1 ansiktsuttrykk kunne godt vore droppa, [SPOILER]var greit når han var død så slapp vi iallefall han i neste.[/SPOILER]

Såg også A-Team rett etter denne og den har fått detaljane som denne mangla på plass etter min meining. Ville heller sett Rambo 4 eller A-Team for å slå ihjel 90+ minutter en gang til.

Lykke til neste gang Stallone
    Karakter 6/10

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var som forventet,masse action og god lyd.
    Skikkelig hjernedød action,perfekt bakrus film.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Filmen var som forventet,masse action og god lyd.
    Skikkelig hjernedød action,perfekt bakrus film.
    Og det er akkurat det som er meninga! Takk!

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var nesten som forventet, skikkelig hjernedød action og full av ostete dialoger. Terningkast 3.

Intermediate maskinisten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En soleklar kandidat til utmerkelsen ''årets drittfilm''

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så filmen i går kveld og min konklusjon er som følger: Fordums helter begynner å bli gamle.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes filmen er helt konge... en ting jeg lurer på for de av dere som har sett den på BD hva synes dere om lyd sporet??

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svært underholdende film synes nå jeg.
    Ikke de største skuespillerprestasjonene fra alle mann, men masse bra effekter og ble totalt hekta på bilen til Sly :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Svært underholdende film synes nå jeg.
    Ikke de største skuespillerprestasjonene fra alle mann, men masse bra effekter og ble totalt hekta på bilen til Sly :twisted:
    +1

Synes noen kampsener ble litt tamme, men andre ganske råe igjen.
    Jason synes jeg gjorde noen gode kampsener. :-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    synes filmen er helt konge... en ting jeg lurer på for de av dere som har sett den på BD hva synes dere om lyd sporet??
    Lydsporet er litt merkelig på denne filmen. Når jeg så den på mitt gamle B&W 805S anlegg synes jeg det var tamt og udynamisk i actionscenene. Men når jeg så den igjen med RF-7 II og RC-62 II ble det noe helt annet. Det virker som om mye av trøkket er lagt relativt høyt i bassfrekvens i denne filmen, og at svært lite gir subene noe å bryne seg på. Skikkelig membranareal på frontene er nok derfor å foretrekke på denne filmen. Det er liksom ikke sofaristetrøkk, men trøkk av den harde typen man kjenner på kroppen høyere i frekvens.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAr jo RF 7 selv så da må jeg nok sende guttungen ut av hu å dra ordentlig på... :-D må liksom spille på referanse nivå skal det bli ordentlig gøy hehe

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Lydsporet er litt merkelig på denne filmen. Når jeg så den på mitt gamle B&W 805S anlegg synes jeg det var tamt og udynamisk i actionscenene. Men når jeg så den igjen med RF-7 II og RC-62 II ble det noe helt annet. Det virker som om mye av trøkket er lagt relativt høyt i bassfrekvens i denne filmen, og at svært lite gir subene noe å bryne seg på. Skikkelig membranareal på frontene er nok derfor å foretrekke på denne filmen. Det er liksom ikke sofaristetrøkk, men trøkk av den harde typen man kjenner på kroppen høyere i frekvens.

Newcomer DrHolm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    ..ble totalt hekta på bilen til Sly..
    Sett Cobra?

Har mitt eks. på vei i posten.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    HAr jo RF 7 selv så da må jeg nok sende guttungen ut av hu å dra ordentlig på... :-D må liksom spille på referanse nivå skal det bli ordentlig gøy hehe
    Jeg spiller ikke voldsomt høyt. Ca -20db på Yamaha-receiveren.
    Men uansett er det langt fra referanseklasse på Expendables lydsporet. Det ble bare mye sprekere når det ble mer skyv over subområdet. Det blir likevel bare middels, og knapt det.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men uansett er det langt fra referanseklasse på Expendables lydsporet. Det ble bare mye sprekere når det ble mer skyv over subområdet. Det blir likevel bare middels, og knapt det.
    Jeg ble sitende igjen med følelsen av at det var lagt for mye lyd på lydsporet så det drukner litt om en kan si det slik.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si jeg føler ikke at den filmen kan skryte av det beste lyd sporet nei..

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en rekke nye filmer som har skuffende lydspor. Avatar og Inception er et par andre tilfeller. Jeg skjønner ikke hvordan det går an når enkelte filmer har helt ekstremt bra lydspor. Er det bare noen få folk i Hollywood som ønsker god lyd på filmene sine?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    et godt eksmpel på tragisk bd spor er den store forskjelden på we where solider de dvd filmen er mange ganger bedre på lyd... helt tragisk at ikke det skal være mulig og få begge deler til( lyd og bilde)

Det er en rekke nye filmer som har skuffende lydspor. Avatar og Inception er et par andre tilfeller. Jeg skjønner ikke hvordan det går an når enkelte filmer har helt ekstremt bra lydspor. Er det bare noen få folk i Hollywood som ønsker god lyd på filmene sine?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    expendables ja.

denne hadde eg høye forventninger til å syns den tilfredstillte forventningene:-D

hadde ett stort smil gjennom hele filmen..synn den var så kort..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Expendables 2 - Wikipedia, the free encyclopedia

Stallone announced that after having dinner with Bruce Willis, he was courting the actor to take on a larger role in the sequel, possibly as a "super villain." In a recent Total Film article, Willis is quoted as saying that "Even Stone Cold Steve Austin who took two bullets in the last film, he's coming back, too." Willis continued, "I talked to Sly and he's going for all the marbles this time, and he's going to get everybody in this time.":-D

Sources said that Stallone had been talking with Jean-Claude Van Damme, Hulk Hogan, Mr. T, Carl Weathers, Vin Diesel, Dwayne Johnson, Charlie Sheen, Chuck Norris, Lorenzo Lamas, Jeff Speakman, Olivier Gruner and Ryan Seacrest about the sequel, which he intends to be "a love letter to martial arts". Stallone reportedly wants Sheen to play a CIA agent chasing Willis' crime lord character, while Norris' role will be a cameo like Arnold Schwarzenegger's in the first film.

Since his term as governor of California has ended, much speculation has appeared on the internet over Arnold Schwarzenegger's involvement with the sequel. Stallone has mentioned his hope to get Schwarzenegger back for a "key role" in the sequel: "If this works, I would love to get him in the next one.".

Sheldon Lettich recently confirmed that Jean-Claude Van Damme would co-star in the film as long as Steven Seagal is not involved. Lettich believes that Seagal would decline an appearance if asked, as Avi Lerner will reportedly return to produce.

Planned cast:

Bruce Willis has revealed Stallone's intention for the cast of the first film to return. This is expected to include the following:

Sylvester Stallone as Barney Ross
    Jason Statham as Lee Christmas
    Jet Li as Yin Yang
    Dolph Lundgren as Gunnar Jensen
    Randy Couture as Toll Road
    Terry Crews as Hale Caesar
    Steve Austin as Dan Paine
    Mickey Rourke as Tool
    Charisma Carpenter as Lacy
    Arnold Schwarzenegger as Trent Mauser
    Bruce Willis as the corrupt CIA agent "Mr. Church"

Stallone has also talked to several other actors about portraying new characters in the film, including the following:

Jean-Claude Van Damme
    Hulk Hogan
    Mr. T
    Carl Weathers
    Vin Diesel
    Dwayne Johnson
    Charlie Sheen as a CIA agent
    Chuck Norris in a cameo role
    Lorenzo Lamas
    Jeff Speakman
    Olivier Gruner
    Ryan Seacrest