Hancock

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18

Tråd: Hancock

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hancock

Jeg syns filmen i begynelsen var veldig underholdende,den lå an til og bli blandt mine favoritt komedier.

Men alvorlig talt at det går an at en såpass bra film snur vei rett ned søla mot slutten fatter jeg ikke og begriper

Må si jeg aldri har blitt så skuffet over en film før

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Jeg syns filmen i begynelsen var veldig underholdende,den lå an til og bli blandt mine favoritt komedier.

Men alvorlig talt at det går an at en såpass bra film snur vei rett ned søla mot slutten fatter jeg ikke og begriper

Må si jeg aldri har blitt så skuffet over en film før

synes igrunn den var helt grei jeg, dog skal det sies at den ikke var slik jeg hadde forventet, ognok ikke helt i den divisjonen jeg hadde trodd på forhånd :P

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg storkosa meg jeg med denne filmen

trykk på bildet for komplett omtale

Hancock er ikke den typiske superheltfilmen. Her møter vi en fyr som banner, drekker og banker opp folk. En ufyselig jævel av en fyr. Med dette supre utgangspunktet, skuespillere i storform, bøttevis med genial humor, en passelig dose alvor, mange kongeråe actonscener og en minneverdig tvist i handlingen er Hancock en av sommeres sikreste kinofilmer.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jeg storkosa meg jeg med denne filmen

trykk på bildet for komplett omtale

Hancock er ikke den typiske superheltfilmen. Her møter vi en fyr som banner, drekker og banker opp folk. En ufyselig jævel av en fyr. Med dette supre utgangspunktet, skuespillere i storform, bøttevis med genial humor, en passelig dose alvor, mange kongeråe actonscener og en minneverdig tvist i handlingen er Hancock en av sommeres sikreste kinofilmer.
    Det gjorde jeg også frem til filmen snur retning mot det seriøse, Syns det ble noe halvhjertet og middelmådig

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Delte meninger her ser jeg. Broderen fikk den i gave til jul, blir vel til at jeg ser den en av de kommende dagene

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Det gjorde jeg også frem til filmen snur retning mot det seriøse, Syns det ble noe halvhjertet og middelmådig
    nja, det virker som om det er nettopp det som har vært avgjørende for de fleste. Mange har også påpekt at de har storkosa seg i starten, men så har de fått følelsen at det har blitt litt for mye av det gode frem til filmen tar en mildt sagt uventet og dramatisk vending. Men så er spørsmålet; kunne filmen ha fungert om de hadde fortsatt i det samme heseblesende humor-tempoet de åpnet i? Et svar på dette er selvfølgelig subjektivt, men selv var jeg sjeleglad for at de tok denne vendingen
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg deler Skrotnisses syn på denne filmen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    nja, det virker som om det er nettopp det som har vært avgjørende for de fleste. Mange har også påpekt at de har storkosa seg i starten, men så har de fått følelsen at det har blitt litt for mye av det gode frem til filmen tar en mildt sagt uventet og dramatisk vending. Men så er spørsmålet; kunne filmen ha fungert om de hadde fortsatt i det samme heseblesende humor-tempoet de åpnet i? Et svar på dette er selvfølgelig subjektivt, men selv var jeg sjeleglad for at de tok denne vendingen
    For min del gjør det ingen ting at filmen snur vei mot de seriøse. Men denne overgangen syns jeg har blitt gjort dårlig, jeg syns rettogslett historien blir for tynn og selve plottet blir helt feil for min del

SPOILER

Fiendene til hancock blir litt vel amatørmessige, hvorfor egentlig prøve seg på hancock når han er usårbar? Hacock mister jo da selvfølgelig kreftene sine akkurat ETTER at fienden har planlagt og ta han, hmm:neutral: ser ikke helt logiken i det

Jeg syns det virker som at filmskaperene har hatt hasverk med og få litt lengede på filmen. Er egentlig veldig synd for filmen har potensialet til å bli veldig god

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hancocks fremferd i begynnelsen er nok mer tragikomisk enn direkte haha-morsom, så det ligger an til helt fra starten at han trenger seriøs hjelp. Selvfølgelig kunne filmens fremdrift fra det punktet hvor han får hjelp vært annerledes og mer morsom, men da spørs det om Will Smith hadde sagt ja til rollen. Sålenge han besitter hovedrollen skal man forvente det verste. Jeg ventet meg en selvmedlidende Will Smith og fikk det.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns filmen var helt grei lørdagsunderholdning, og angrer ikke kjøpet..

Det eneste jeg stussa på var lydkvaliteten(BD - DD True HD)....?
    Fler som syns dette? Eller har jeg rota meg borti noen instillinger på surroundreciveren igjen? ops:

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har vi sett Hancock. Vi likte filmen fra start til slutt. Syns det var gode replikter i filmen at tårene kom... men ble ikke kjedelig engang. Kanskje også at jeg bare spurte e venn ka han syns om filmen. Og ikke gikk inn her for å lese om filmen. Forventningen var ikke så høy å ble da positiv overrasket.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hancock

Jeg synes den er helt kong,helt synnsyke bra scener for eksempel da han ordner oppi den politi jakten på highwayen og setter seg inn i bilen og solbrillenen blir ødelagt og kødder i lufta og setter den på toppen av en bygning og koster byen masse millioner.

og grunnen til at hancock mister kreftene er jo pga han er i nærheten av Charlize Theron.husker ikke hva ho heter i filmen, det er jo typisk at han mister kreftene når de fra fengslet kommer og skyter.og hvordan kommer de ut fra fengslet enkli?

en solid 8'er fra min side.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en helt ok film, men det er ikke en film man ser ofte.

Sitat Opprinnelig postet av trylle
    Jeg synes den er helt kong,helt synnsyke bra scener for eksempel da han ordner oppi den politi jakten på highwayen og setter seg inn i bilen og solbrillenen blir ødelagt og kødder i lufta og setter den på toppen av en bygning og koster byen masse millioner.

og grunnen til at hancock mister kreftene er jo pga han er i nærheten av Charlize Theron.husker ikke hva ho heter i filmen, det er jo typisk at han mister kreftene når de fra fengslet kommer og skyter.og hvordan kommer de ut fra fengslet enkli?

en solid 8'er fra min side.
    Bør vel sette en Spoiler Alert her..

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett den to ganger og det hadde jeg ikke gidda hvis den var dårlig. Det blir nok å se den flere ganger.

Til sammenligning så har jeg sett I am legend 1,5 gang. Andre gangen måtte jeg bare gi meg. Klarte ikke å se den ferdig.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt grei film. Grei action...

Grunnen til at jeg sier at den er grei er pga. stilen til Peter Berg, ellers er det en veldig laber film... "sex-scenen" i vogna hans blir bare for dum...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Helt grei film. Grei action...

Grunnen til at jeg sier at den er grei er pga. stilen til Peter Berg, ellers er det en veldig laber film... "sex-scenen" i vogna hans blir bare for dum...
    Jeg lo godt da ha skjøt hull i taket. Hehehe Er glad jeg er barnslig og har billig humor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

ja,den i taket er syk rå.. men liker bedre da han hancok blir så sykt irritert av ho franske dama som sier asshole 3 ganger slik ho flyr sann ørti meter opp.. og selfølgelig da hancock syker opp charlize ved å crazy..er bare konge...

Newcomer JørgenP sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var drit fet, men så langt uti, så skjedde det noe galt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •