Harry Potter og fangen fra Azkaban

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harry Potter og fangen fra Azkaban

Jeg er muligens ganske alene her på forumet om å like Harry Potter historiene, og etter å ha lest bøkene for eldste guttungen, så har jeg hatt stor glede av filmene også.
    Nå står den tredje i rekken for tur, og det er allerede lovende snik-anmeldelser på denne ute på nettet. Ting tyder på at det blir den beste i serien.

Les mer om dette i DENNE ARTIKKELEN (link)

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koslig familiekveld disse filmene.
    Selv om man kanskje ikke liker slike filmer til vanlig så er det anbefalt å samle familien med pizza og popcorn foran tv'n å se disse.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, visst er det familieunderholdning. Det blir nok som vanlig når det kommer ny Harry Potter-film, å skaffe barnevakt for minstemann og gå på kino med familien i juni.
    En typisk familiefilm, men ikke for de aller minste... :wink:

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også med deg her på forumet! Liker Harry Potter filmene, gleder meg til denne kommer..
    Har hørt mye bra jeg også.. så dette blir nok bra
    Har lest de fleste bøkene.. og sett de første filmene

=)

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har Frode lagt ut en omtale på DVD-utgaven av filmen på Dvdarkivet (LINK) .
    Ser ut til å være en bra utgave, spesielt med tanke på lyd. Men bildet er han tydeligvis ikke helt 100% fornøyd med. :
    Det første jeg la merke til i bildet på Harry Potter og fangen fra Azkaban var litt problemer i de mørkeste bildene. Der er det endel bevegelse i bildet, som om det skulle være en eller annen forstyrrende elektrisk kilde i nærheten av utstyret. Det arter seg på den måten at det går tynne små "bølger" med mørkegrå striper fra venstre mot høyre på skjermen.
    Er det noen andre som har sett det samme som han refererer til?

Jeg har dessverre ikke fått sett på den ennå. Den ligger nemlig innpakket i fint papir og venter på en nært forestående høytid.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter og ha sett denne Harry Potter filmen.. som jeg forsåvidt gjorde for en god stund siden... må jeg si meg litt skuffet.. den sto ikke opp til forventningene mine, som heller ikke var så alt for høye.. og de har uteglemt en del ting fra boka som burde vært med.. men men...

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som irriterer meg er at Sandrew Metronome/Warner har laget en vanlig Keepcase utgave av filmen. Det står liksom ikke i stil med de to forrige som har digipack. Skal sende mail til Sandrew for å finne ut hva som har skjedd.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Nå har Frode lagt ut en omtale på DVD-utgaven av filmen på Dvdarkivet (LINK) .
    Ser ut til å være en bra utgave, spesielt med tanke på lyd. Men bildet er han tydeligvis ikke helt 100% fornøyd med. :
    Det første jeg la merke til i bildet på Harry Potter og fangen fra Azkaban var litt problemer i de mørkeste bildene. Der er det endel bevegelse i bildet, som om det skulle være en eller annen forstyrrende elektrisk kilde i nærheten av utstyret. Det arter seg på den måten at det går tynne små "bølger" med mørkegrå striper fra venstre mot høyre på skjermen.
    Er det noen andre som har sett det samme som han refererer til?

Jeg har dessverre ikke fått sett på den ennå. Den ligger nemlig innpakket i fint papir og venter på en nært forestående høytid.
    Jeg har fått etpar tilbakemeldinger på denne kommentaren om bildet, og ingen ser det samme som meg. På min Pioneer 434 er det imidlertid så synlig at det er plagsomt, men altså bare i de mørke scenene. Jeg har prøvd med andre filmer for å sjekke om det er noe av det omkringliggende utstyret som lager støy som innvirker på bildet, men det er KUN denne filmen som har problemet.

Morsomt om noen andre med samme kombinasjonen (PDP-434HDE mot Pioneer 868 AVi-S via HDMI), eller andre plasmaskjermer, kan gi tilbakemeldinger på om de ser det samme.
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg likte filmen! Og jeg liker alle bøkene også. Men så er jeg vel fremdeles 15-16 mentalt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •