The punisher!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: The punisher!

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The punisher!

Fikk muligheten til å se denne i går, etter å ha lest mange punisher tegneserier i yngre alder gledet jeg meg til denne. i rollene har vi Tom Jane, John Travolta, Laura Elena Harring, Samantha Mathis, Will Patton, Rebecca Romijn-Stamos, Roy Scheider... fine skuespillere alle sammen, MEN... tror ikke de har fått godt nok betalt. Synes skuespillet blir litt slapt og noen ganger ganske tregt. Det er noen kule action-scener, ellers så har vi sett alt, ikke noe nytt og spennende. Hovedpersonen i filmen, får man en følse av at han er egentlig ganske følsom og bryr som om medmennesker, noe som sporer helt av i fra tegneseriene, der han er "totalt" følelsesløs og viser ingen nåde. Jeg ville nok ha valgt en annen skuespiller, kanskje en som var litt større og med et mere tøfft utseende.

SPOILER
    .
    .
    .
    .
    .
    Filmen handler rett og slett om et oppgjør, filmen begynner med en politiaksjon som går feil og en mafiasønn blir drept, dette forsetter videre med at mafia-pappa he he.. dreper hele familien til han som ledet denne aksjonen. Som igjen da skal the punisher drepe familen til mafian.. kjempe spennende....

Terningkast 3.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes tafat og oppbrukt ut...
    Dette har vi jo sett så altfor mange ganger før

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes denne var dritbra! Og hadde noen morsomme vendinger som ikke står i "hvordan lage en film om hevn"-læreboka som de fleste sånne filmer er lagd etter.

Syntes Travolta gjorde en grei rolle som skurken også. Ikke fullt så bra som Face/Off eller Pulp Fiction, men ikke "slapt" heller.

Kul musikk også. Jeg gir den en femmer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •