Star Trek - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Star Trek

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,241
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, utvilsomt det heftigste TrueHD lydsporet hittil De er tydeligvis hakk i hæl på DTS..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne på BD nylig og satte meg ned for å se den i går kveld uten alt for høye forventninger, siden jeg (1) ikke er noen Star Trek fan og (2) fordi denne filmen har fått blandede kritikker.

Jeg ble positivt overrasket. :-D

Det virker jo som at de på en måte gjenoppfinner Star Trek-universet gjennom denne filmen. Skal ikke gå inn på detaljene, for jeg liker ikke spoilers...

Men jeg likte plottet, og de unge skuespillerne leverer varene godt, synes jeg.

Spesialeffektene er det ikke noe å si på, og alt i alt kan jeg si jeg koste meg og ser fram til flere filmer basert på denne nye begynnelsen. Siden jeg ikke har noen formeninger om hvordan Star Trek "skal være" basert på tidligere filmer og kun i liten grad fra TV-serien, så synes jeg dette var en flott film og en lovende start som gir alle muligheter for å bygge oppfølgere på.

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Fikk denne på BD nylig og satte meg ned for å se den i går kveld uten alt for høye forventninger, siden jeg (1) ikke er noen Star Trek fan og (2) fordi denne filmen har fått blandede kritikker.

.
    Ditto her. Hadde utsatt denne ei stund, men såg den igårkveld av den grunn min rimelige coop-blurayspelar ikkje klarte å laste en anna blurayfilm. Er heller ingen fan av Star Trek, men dette var en god del tøffare enn forventa.

Fin film, også for oss som ikkje er trekkies

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe

Det virker jo som at de på en måte gjenoppfinner Star Trek-universet gjennom denne filmen. Skal ikke gå inn på detaljene, for jeg liker ikke spoilers...

Men jeg likte plottet, og de unge skuespillerne leverer varene godt, synes jeg.

Spesialeffektene er det ikke noe å si på, og alt i alt kan jeg si jeg koste meg og ser fram til flere filmer basert på denne nye begynnelsen. Siden jeg ikke har noen formeninger om hvordan Star Trek "skal være" basert på tidligere filmer og kun i liten grad fra TV-serien, så synes jeg dette var en flott film og en lovende start som gir alle muligheter for å bygge oppfølgere på.
    +1
    Har alltid sett på Star Trek som en slags science fiction-utgave av "I gode og onde dager", eller som programlederen på TV3 sa for noen år siden: "Intriger i sneglefart".
    Men denne filmen overbeviser stort, synes jeg. Star Trek er gjenoppfunnet, akkurat som Batman etc. Gleder meg stort til neste ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    +1
    Har alltid sett på Star Trek som en slags science fiction-utgave av "I gode og onde dager", eller som programlederen på TV3 sa for noen år siden: "Intriger i sneglefart".
    Men denne filmen overbeviser stort, synes jeg. Star Trek er gjenoppfunnet, akkurat som Batman etc. Gleder meg stort til neste ...
    Og lyd og bilde er noe av det beste jeg har vært borti. :-D

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som la merke til denne lille luringen da de så filmen?

[YOUTUBE]T0gpuYWCHtw[/YOUTUBE]

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •