Fast & Furious

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fast & Furious

Fast & Furious 4 - Filmweb

Endelig en "direkte oppfølger" til Fast and the Furious, har troen på denne selvom jeg ble litt skuffet over traileren.

Newcomer HjemmekinoPåHybelen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig... vel... eneren var bra, toeren sugde, noe forsåvidt treeren også gjorde (til en viss grad).
    Kjedelig at de ikke tenker LITT mer realisme. Håper den bil som eneren, da skal iallfall jeg ta en titt=)

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, 1'ern sugde jo mer enn Tokyo Drift da. Tokyo Drift var jo tøff, selvom det var litt vel mye dataanimasjon oppi fjellene.

På 1'ern, hvorfor i ALL VERDEN detter den plata i gulvet av, når han trøkker på lystgassen?

Og hvorfor får jeg følelsen av at skuespillerne ikke vet hvordan de skrur, at de heller kunne liggi under bilene med skralle uten pipe og med etterpålagt "skralle-lyd" ?
    Er så ALTFOR dårlig produsert, hvertfall når vi som er interessert i bil ser på.
    Veldig sånn "forum-lært" info de bruker, syns jeg.

Men at det er laget slike filmer, det er bra, for det er jo en god underholdning, jeg koser meg jeg. Selv med de små irritasjonsmomentene som jeg nevnte over.

Forøvrig, ingen som reagerer på at supra'en med 700 hk eller hva F ikke grisekjører den svarte ferrarien i F&F 1 ? Må jo være flaut for Paul Walker, mener jeg. "Woow, toyota 2JZGT engine, holycrap its fast" jajøss, klarer ikke ta en 80 talls ferrari engang.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne så veldig, veldig kul ut! Har sansen for alle tre på hvert sitt vis, egentlig, men det er noe eget med den første. 3'er har jo lite med de andre to å gjøre, utenom navnet, og 2,5 sekund med Vin Diesel.

Realisme er nå så som så, men det er morro, kul musikk, flotte damer, nydelige biler, blårøyk og greier og greier!

Flott at vi får et gjensyn med de opprinnelige skuespillerne. Michelle Rodriguez er genial panser-babe, Paul Walker er god som 'hvit-mann-som-prøver-å-være-like-kul-som-en-neger', og Vin Diesel er....Vin Diesel...

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier faktisk at 3ern er bedre enn 1ern?

wow...

1ern var jo faktisk en bra film, som satte en standard innenfor bilfilmer. 2ern var brukbar, mens 3ern var en katastrofe uten like som jeg ikke ser på som Fast Furious film. Så det blir gøy å se de gode gamle crewet igjen.

Har du sett feil film? Han gruser jo Ferrarien, du ser jo den i bakgrunnen på det siste klippet. Men at han skulle grust den mer er jeg enig i.

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    1ern var jo faktisk en bra film, som satte en standard innenfor bilfilmer. 2ern var brukbar, mens 3ern var en katastrofe uten like som jeg ikke ser på som Fast Furious film. Så det blir gøy å se de gode gamle crewet igjen.
    Just det! Ble megaskuffa av Tokyo Drift, hadde fått tips om at det var en bra film jeg absolutt burde se... Og jeg synes ikke 2eren var så ille som enkelte her vil ha det til!
    "If you can't be right, be wrong at the top of your voice!"

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns faktisk at den tredje er mye mye bedre enn toern, spesiellt med tanke på realisme. OK! greit! bilkjøringa er animert til tider og plotted er litt cheesy, Men alle dessa folka som kjører rundt i fjella og folk som samles sånn og sånne ting er noe som faktisk skjer i mer eller mindre grad i Japan. Det vet alle bilgale som meg som har sett High Octane doku serien^^ Mange mange folk som samles for å kjøre løp og drifte litt oppi fjellet der. Det er en av tinga som ga meg et annet syn på filmen fordi jeg vet at slike "samlinger" som i tokyo drift faktisk forekommer støtt og stadig i virkeligheten.

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1'ern er best,uten tvil.men kan bli intresangt å se om de klarer å få til 4 da.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil heller kalle de den ekte 2ern. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    haha, 1'ern sugde jo mer enn Tokyo Drift da. Tokyo Drift var jo tøff, selvom det var litt vel mye dataanimasjon oppi fjellene.
    FF1 var og er en god film! Tokyo Drift burde ikke nevnes i denne serien en gang.
    Men Tokyo Drift var en grei popcorn-film men mye dataanimasjon ødela filmen, men visst dere ser Discovery dokumentaren "Drift The Sideways Craze" så handler den om Samuel Hubinette drifteren som kjørte bilen til D.K og viser noen klipp fra da de drifter oppi fjellene, de få scenene er bedre enn dem som er i filmen:-D
    På 1'ern, hvorfor i ALL VERDEN detter den plata i gulvet av, når han trøkker på lystgassen?
    Vibrasjoner...
    Og hvorfor får jeg følelsen av at skuespillerne ikke vet hvordan de skrur, at de heller kunne liggi under bilene med skralle uten pipe og med etterpålagt "skralle-lyd" ?
    Er så ALTFOR dårlig produsert, hvertfall når vi som er interessert i bil ser på.
    Det er en grunn til de ble skuespillere
    Forøvrig, ingen som reagerer på at supra'en med 700 hk eller hva F ikke grisekjører den svarte ferrarien i F&F 1 ? Må jo være flaut for Paul Walker, mener jeg. "Woow, toyota 2JZGT engine, holycrap its fast" jajøss, klarer ikke ta en 80 talls ferrari engang.
    Visst du ser nøye etter så er det en 355, bilen som noen år tilbake ble sett på som en av verdens beste sportsbiler...

Newcomer manenzza sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pffff! For en gjeng med geis. 2 Fast 2 Furious FTW!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av de 3 så likte jeg faktisk 3`n best.
    Så kommer 1`n så 2`n.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sentinel
    FF1 var og er en god film! Tokyo Drift burde ikke nevnes i denne serien en gang.
    Men Tokyo Drift var en grei popcorn-film men mye dataanimasjon ødela filmen, men visst dere ser Discovery dokumentaren "Drift The Sideways Craze" så handler den om Samuel Hubinette drifteren som kjørte bilen til D.K og viser noen klipp fra da de drifter oppi fjellene, de få scenene er bedre enn dem som er i filmen:-D
    Vibrasjoner...
    Det er en grunn til de ble skuespillere

Visst du ser nøye etter så er det en 355, bilen som noen år tilbake ble sett på som en av verdens beste sportsbiler...
    Vibrasjoner? Ja okei, men fortsatt dumt at den plata datt av, heller mer logisk at en hjulbolt vrir seg av, clutchen går til *******, eller noe annet.

Joda, de er skuespillere, men går alltids ann å sette seg MER inn i rollene enn det virker som om de gjorde

Det er absolutt best å se ordentlige driftere, verdt å sjekke ut D1 hvis drifting er interessant. (Street-drifting er absolutt kulest, men vanskeligere å finne filmer av syns jeg )

Ja, verdens beste sportsbil, er det noen annen sportsbil i hele verden som har blitt kåret til det i en offisiell kåring, annet enn italienske "superbiler" ?

Og ja, jeg er enig i at de var banebrytende (1'ern) men det er ikke så rart, er ingen andre som har laget en film om dette miljøet (ikke som jeg har sett iallefall) og heller ikke med disse spesialeffektene som de har fått med.

Jeg liker filmene, ingen tvil om det. Det er vanskelig å lage en film der ALLE blir fornøyd, som f.eks jeg som er "bilfrelst".
    Men morsomme filmer, mye action, og kult at endelig noen gidder å belyse dette "temaet" som er helt svartlyst i Norge.

Forøvrig så kommer vel streetracing, drifting osv ifra Japan, så Tokyo Drift var vel mer "riktig" enn 1'ern. (Selvom det har tatt HELT av i USA nå og.)
    Hva hadde vi før? Jo, Ghostrider, Getaway in stockholm, o.l.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Du sier faktisk at 3ern er bedre enn 1ern?

wow...

Har du sett feil film? Han gruser jo Ferrarien, du ser jo den i bakgrunnen på det siste klippet. Men at han skulle grust den mer er jeg enig i.
    GRUSER den ikke syns jeg. YouTube - Supra Vs Ferrari -The Fast and The Furious

Dessuten har han 7 gir ? Sier litt om de som lager filmen.

Her er en supra som gruser en annen superbil:
    YouTube - 600hp Toyota Supra smoked Ferrari F360 !!
    Han må i tillegg slippe gassen for ikke å kjøre i ræva på ferrarien.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Fast and the Furious - 5

Er under innspilling ser jeg.

Noen som har sett noe om når den kommer på kino ?

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fast Five som den heter kommer på kino i April.

Trailer til den her:

[YOUTUBE]tPZfa7bZzF4[/YOUTUBE]

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... det var da fryktelig til drastisk endring av sporet de forrige filmene hadde

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Hmm... det var da fryktelig til drastisk endring av sporet de forrige filmene hadde
    Det er mulig, men denne ser jo morro ut. At de får en skikkelig "badass" som jakter på seg også tror jeg kan bli kult

Newcomer chras sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men at det er laget slike filmer, det er bra, for det er jo en god underholdning, jeg koser meg jeg. Selv med de små irritasjonsmomentene som jeg nevnte over.

Syntes det er mer fantastisk at imprezzaen(?) i slutten av nummer 4, da den hopper ut av tunnelen og lander på taket. Uten mellomakslinger, eksosrør ++ :P

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil nå Fast and the Furious noen gang bli det samme uten Paul.

Sitter egentlig og venter på offentlig utalelse fra Pauls familie og fra Fast and the Furios skuespillerne, som etter det jeg har lest tar det som er skjedd meget tungt.
    Etter det jeg har lest er/var han en meget godt likt skuespiller både av kolleger og film Crew.

Lurer på om at det blir en rolig " night drive " når Paul begraves

Måtte du for altid kunne kjøre på endeløse veier
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Fast & Furious-fast-furious-6-paul-walker-cars-video-1072750-twobyone-jpg  

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •