Star Wars i 3D - Når?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Star Wars i 3D - Når?

Som noen sikkert vet, skal de gamle (og nye) Star Wars filmene fra 1977-2005 bli remade til 3D.:-D George Lucas sa først i 2005 (etter innspilling av Episode III: Revenge og the Sith) at om 2 år fra da skulle den første 3D ( A New Hope vil jeg tror) stå klar, som vi heller ikke har hørt noe av ennå, i midten av 2008.:???: så mitt spørsmål er: Noen som vet når den første filmen i 3D skal være klar?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmålet bør vel også være om de fjerner voldtekten som Lucas la inn i de forrige utgivelsene. Tenker da særlig på alle de teite figurene han trykket inn i Ørkenbyen + den forferdelige dataanimasjonen av Jabba the Hut, lignet noe en treåring kunne tegnet i barnehagen.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    ...lignet noe en treåring kunne tegnet i barnehagen.
    Ja, prikk likt...:-D

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Spørsmålet bør vel også være om de fjerner voldtekten som Lucas la inn i de forrige utgivelsene. Tenker da særlig på alle de teite figurene han trykket inn i Ørkenbyen + den forferdelige dataanimasjonen av Jabba the Hut, lignet noe en treåring kunne tegnet i barnehagen.
    Quoted for truth! Aller værst er maltrakteringen av den kuleste filmscene ever, der Han Solo iskaldt gjør kål på Greedo the bounty hunter!

Så når jeg så går hen og pøser ut ekstra penger for "The original version" for å slippe denne styggedommen, så finner jeg ut at DVD'en er produsert i 4:3 format! :evil: Snakk om å ha "disregard" for egne fans!
    "If you can't be right, be wrong at the top of your voice!"

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig at han (Lucas) ikke klarte å gjøre opplegget bedre når han først hadde lyst til å voldta livsverket sitt... Gubben har 20 mill. eller noe lignende i rettigheter osv... samt et filmselskap som omtrent har grenseløst budgett... Hvordan i all verden klarte de å trykke inn Jabba som en liten 3årings tegna datafrosk? Hva med at det var veldig enkelt å se forskjell på hva de hadde klippet inn? Lyste som rosa modellkitt på den gamle filmen jo.
    Remastered my ass. Trodde de mente at de hadde pusset på filmkvaliteten og bedret lyd og eksplosjoner osv jeg. Ikke at de hadde lekt med et dårlig photoshop program inne i filmen...

Hva er egentlig greia? Har Spielberg gitt **** i å bry seg ell? Han var jo en av de som hindret de værste syrehippie påfunna til Lucas når de lagde filmene på 70-80 tallet.

Ellers hadde Chewbacca blitt erstattet med JAR JAR BINKS..... han klarte å klemme han inn i sluttfilmene da, noe som var det værste som kunne ha skjedd. hehe

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper ikke de kommer i 3D. Sjansen er stor for at de ikke leverer opp til forventingene og jeg vil kanskje miste mitt plettfrie inntrykk av Star wars.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart.

Det er selvfølgelig bare en unnskyldning for Lucas til å komme med enda flere Rosa elefanter og Jar Jar Binkser inn i Star Wars.....

Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dere har kanskje rett, 3D filmer er ikke vanligvis opp til forventningene, men man vet aldri hva for slags overaskelser Star Wars vil gi?! i forhold til f. eks. Alien som ble laget på 70-tallet og, så var jo Star Wars en veldig god Sci-Fi film, mtp. masse fremtidseffekter osv, som ser ut som en film som ble laget etter 2000 og ikke på 70-tallet :-D

SoundThug
    Guest
    JEG er en kar som har SKIKKELIGE problemer med de siste års dataanimasjon, og da Star Wars i særdeleshet.. Så lenge man tydelig kan se at figurene er dataanimerte er det likesågreit å bruke dukker, for det FUNGERTE faktisk før i tiden. Dataanimasjon er noe som kun skal brukes når teknologien er perfeksjonert. Lucas gikk skikkelig i fella der, og det vil etterkommerne våre se klart og TYDELIG!

SoundThug
    Guest
    OG what the F!&€ var poenget med å få inn han derre JA-HII-HII-HO eller hva han het, han derre gnålende idioten av en datakarakter, var det andre filmen..? For en loser, både han og hans skaper..

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel som en konsekvens av dette at vi endelig fikk se en Jar-Jar-Binks bli drept og sprengt i luften under "The revenge of the Sith".

Dette er også foreløpig den eneste av de nye filmene til Star Wars som jeg har følt behov for å kjøpe.... Synes denne og de tre første kompletterer samlingen... hva i all verden skal jeg med de to første av de nye???

Venter spent på en triologi der Lucas tar ansvar og rydder opp i photoshop maltrakteringen sin... særlig hva gjelder film nr.1 A new hope.

Jeg trodde hele poenget med ørkenbyen var at det skulle være et lavmelt, lovløst gangsterfristed i ørkenen... ikke at det tilfeldigvis skulle fly svære konvoier av rosa elefanter forbi....
    WTF..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •