The Mothman Prophecies

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Mothman Prophecies

Vil anbefale denne spennende og vellagde filmen til alle som har sansen for det litt uforklarlige/myter.

her er litt om filmen ( sitat fra www.play.com ):

Based On True Events...

From the director of Arlington Road comes a spine-tingling, super-natural thriller based on actual events that will rattle your nerves and shake your beliefs.

Distraught by the sudden, tragic death of his wife (Debra Messing), John Klein (Richard Gere), a journalist for The Washington Post, finds himself mysteriously drawn to a small West Virginia town when his car inexplicably strands him. Rescued by the sympathetic but skeptical local police sergeant (Laura Linney), he soon learns that many of the town's residents have been beset by bizarre events, including sightings of an eerie "moth-like" entity, similar to the one seen by his late wife. Investigating further and having his own terrifying encounters with the creature, he becomes obsessed with the idea that this supernatural being can predict impending calamities and is trying to warn the town of one. Is this a psychic delusion brought on by his grief or can he convince the police sergeant that there's a tragedy that must be averted? His life, and potentially other's lives, depend on his making the right choices before time runs out.

Roger

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel riktigere å si at filmen er "inspirert" av virkelige hendelser enn at den er "basert" på virkelige hendelser, men det er absolutt en spennende film. Litt som en lang og god episode av X-files...

Robert-

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så filmen tidligere idag.
    Og må si det ble en stor skuffelse! Spenningen bygde seg opp,men falt fort ned igjen og vil påstå at de aller fleste X-files episoder jeg har sett har vært bedre...
    :?

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, det er bra med alle ikkje har samme smak

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes Mothman var kjempe bra jeg da.... Fikk litt silent hill preg over seg enkelte ganger og det likte jeg!
    Richard Gere kunne de etter min mening bytta ut med en annen, men ellers bra film

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skikkelig stemning!
    Konge film!
    Terning: 5

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så denne for en god stund siden, jeg husker ikke så veldig mye av handlingen, men jeg husker at den var meget bra og MEGET spennende. Fikk lyst å se den en gang til nå, dårlig hukommelse kan noen ganger være positivt Jeg leste forresten om de hendelsene filmen er basert på før jeg så filmen og dette gjorde at filmen ble enda skumlere.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja den filmen var en positiv overaskelse da jeg så den, visste ingenting om den, fikk lyst å se den nuh..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •