Ghostrider

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16

Tråd: Ghostrider

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ghostrider

I mangel av noe annet å gjøre ble det til at jeg så ghostrider i kveld.
    Så nå sitter jeg her, nesten i sjokk over at det går ann å lage noe så dårlig.
    Man vet nesten ikke hvor man skal begynne tiraden, den dårlige dialogen, spesialeffektene, regien etc. Det finnes rett og slett ikke elementer i denne filmen som gjør at jeg på noen måte kan komme med noen grunner til at du skal se denne filmen.
    Det er utrolig at Hollywood klarer å pumpe ut dritt i slike mengder. Det må da kunne gå ann å lage en slik film uten å måtte satse 110% på at det er spesialeffektene eller den pene dama som redder filmen, vel som allerede nevnt så hjalp ingen av delene i dette tilfellet.
    En ting til: Hva skjedde med Nicolas cage? etter uforglemmelige roller i filmer som Leaving Las vegas, Wild at heart og Adaptation så bruker han så mye tid på søppelroller som f.eks Ghostrider, The Rock osv.

Hva mer kan jeg si? Vel såfremt du har noen form for inteligens - ikke se denne filmen!

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har desverre sett den for en god stund siden. I kveld har jeg sett 3 Cheech and Chong' filmer

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har tydeligvis ikke sett XXX II.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke diss XXX2 da mann, filmen var jo kruteunderholdene! Dog ikke en direkte god film, men som sagt, utrolig underholdene. hehe
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XXX2 var fornærmende hjernedød, minst like dårlig som Bad boys 2.
    Skrotnisse - jeg tror du er min rake motsettning. Jeg mistenker Trøgstad for å ha noe med saken å gjøre

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    XXX2 var fornærmende hjernedød, minst like dårlig som Bad boys 2.
    At du ikkje likte bad Boys 2 kan jeg nesten tilgi, kvar sin smak.. Likte den ikkje så forferdelig mykje fyrste gongen eg såg den eg heller, men syns den er underholdende nå.

At du sier The Rock er dårlig er nok mer oppsiktsvekkande for min del, det kan ej faktisk ikkje tilgi

Cage er nok litt opp og ned i rollene sine, eg likar han best i action (kanskje fordi ej lika best actionfilmar?) og syns national treasure filmane også er underholdande. Vi får nok sjå fleire gode filmar med cage på sikt skal du sjå.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Rock var jo fantastisk da den kom på midten av 9-tallet.

Ghostrider er tross alt en sjanger film. Og i "superhelt"-sjangeren er det plass til mye rart. Jeg synes filmen stinker lut, men jeg hadde ikke store forvetninger til den (joda, jeg var kanskje litt forutinntatt også ).

Men ikke engang begynn på XXX-filmene! jeg har prøvd å se den første fire, 4, ganger. Slår av på det samme stedet hver gang. Det er så dårlig at JEG blir dårlig.

Jeg skjønner at Vin Diesel er kjeekas og alt dette. Men må han være så utrolig tragisk dårlig skuespiller???

BTW: Sitter og ser Poseidon nå.. Det sier litt om den når jeg sitter å leser tråder i stedet...

Intermediate KimSan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ga ikke Ghostrider-traileren noe annet inntrykk heller, da :-P

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ta filmen for det den er! Alt som handler sånne spesielle "tegneserie" figurer er jo spesielle og uvirkelige filmer - feks Spiderman er jo og spesielle filmer. Men det blir gøy, når man tar det for det filmen er! Hun jeg bor sammen med, har problemer med å like denne slags filmer...

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pegpisk
    Jeg skjønner at Vin Diesel er kjeekas og alt dette. Men må han være så utrolig tragisk dårlig skuespiller???
    Han spilte fantastisk i Pitch Black. (ikke toeren nei!)
    Der har han en rolle som hans figur og framtreden passer i. Det jeg vil tro er at han har vert svært ueheldig med regi og manus etter PB.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker scifi og slikt, så jeg visste hva jeg skulle forvente da jeg satte på Ghostrider.

Men fy søren altså. Filmen var så dårlig at det var med nød og neppe at jeg orket å se den ferdig. Alt var dårlig, dialog, skuespillerprestasjoner og alt. Rett og slett en drittfilm som Cage bør skjemmes over å ha spilt i.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    ikke diss XXX2 da mann, filmen var jo kruteunderholdene! Dog ikke en direkte god film, men som sagt, utrolig underholdene. hehe
    Ble du underholdt av xxx2 ? ,goddamn... Følte jeg måtte vaske skjermen med grønnsåpe etter det mølet der.... Grøsser bare jeg tenker på den!!
    hehe

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Q

Sitat Opprinnelig postet av cowboy bebop
    Han spilte fantastisk i Pitch Black. (ikke toeren nei!)
    Der har han en rolle som hans figur og framtreden passer i. Det jeg vil tro er at han har vert svært ueheldig med regi og manus etter PB.
    Det er selvfølgelig ikke HEEELT umulig. Jeg skal prøve å få sett Pitch Black, og om mulig, med et "nøytralt" utgangspunkt til Mr. Diesel.

Men jeg må få legge til å jeg så Ghost Rider på kino. Ikke bare det, men jeg var på date...!
    Til å begynne bare satt jeg og gremmet meg. Men etter filmen, da vi fordypet oss i rødvin, viste det seg at det ikke var så dumt. Vi hadde jo på under to timer hatt en katastrofeopplevelse sammen. Og slik "kommer man nærmere hverandre" :-D

Uten å dra dette for langt så passer det å dra et sitat fra "Speed":
    "Forhold bygget på katastrofer varer aldri"

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    feks Spiderman er jo og spesielle filmer. Men det blir gøy, når man tar det for det filmen er! Hun jeg bor sammen med, har problemer med å like denne slags filmer...
    Du er nok ikke alene. Får aldri dama til å se hverken transformers, supermann eller andre ting som kan være urealistiske. Det beste ho veit er å se TVNorge..

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker eventyrfilmer som Superman, Spiderman, Hulk, Pirates of the Cab. osv. Også slike filmer må inneha troverdighet. Filmen må presenteres troverdig innenfor eventyrets rammer.
    Jeg synes også at GhostRider var en gedigen skuffelse. Den virket ikke særlig gjennomarbeidet. Virket mer som et hastverksarbeid for å forsøke å utnytte den popularitet denne sjangeren nyter i disse tider.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde jo lest om hvor talentløs denne filmen var flere steder - hadde egentlig ikke tenkt å skaffe meg den.

Men fant den veldig billig på Bluray..

Så den i går - ble veldig positivt overasket, utrolig cheesy kommentarer og fete spesialeffekter gjorde dette til en herlig opplevelse. Satt stort sett med et glis gjenom hele filmen :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •